loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم در بروی غم ببندیم,    دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم افغانی,    دانلود اهنگ دوست دارم بگیم بخندیم دربه روی غم ببن

حسین بازدید : 6722 چهارشنبه 06 آذر 1398




,    دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم در بروی غم ببندیم
,    دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم افغانی
,    دانلود اهنگ دوست دارم بگیم بخندیم دربه روی غم ببندیم
,    دوست دارم بگیم بخندیم دربه روی غم ببندیم بندری
,    دانلود اهنگ دوست دارم بگی بخندی در بروی غم ببندی
,    آهنگ دوست دارم بگی بخندی دربه روی غم ببندی
,    آهنگ افغانی دوست دارم بگیم بخندیم
,    دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم مرشد میررستمی
,    دانلود اهنگ شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم افغانی
,   

https://www.myeasymusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%BA%D9%85%D9%87/

 

شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم

دم و دم و دم غنیمت زندگی یعنی محبت

قهر و قهر و قهر ناز و ناز و ناز

یه خروار ادا هفت آسمون ناز

واسه چی خوبه دل هوسباز؟

دوس دارم بگیم بخندیم در بروی غم ببندیم

شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم

شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم

دوس دارم بگیم بخندیم در بروی غم ببندیم

شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم

دم و دم و دم غنیمت زندگی یعنی محبت

قهر و قهر و قهر ناز و ناز و ناز

یه خروار ادا هفت آسمون ناز

واسه چی خوبه دل هوسباز؟

دوس دارم بگیم بخندیم در بروی غم ببندیم

شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم

شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم

دوس دارم بگیم بخندیم در بروی غم ببندیم

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم در بروی غم ببندیم دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم افغانی دانلود اهنگ دوست دارم بگیم بخندیم دربه روی غم ببندیم دوست دارم بگیم بخندیم دربه روی غم ببندیم بندری دانلود اهنگ دوست دارم بگی بخندی در بروی غم ببندی آهنگ دوست دارم بگی بخندی دربه روی غم ببندی آهنگ افغانی دوست دارم بگیم بخندیم دانلود آهنگ دوست دارم بگیم بخندیم مرشد میررستمی دانلود اهنگ شاد و شاد و شاد و شادم از غمها آزادم افغانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو