loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ تو میدیدی اشکای نیمه شبامو,    دانلود اهنگ ملانی مگه چیکار کردم که دلت شکست,    دانلود اهنگ ملانی تا حالا شده ریمیکس,&

حسین بازدید : 311 پنجشنبه 16 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ تو میدیدی اشکای نیمه شبامو
,    دانلود اهنگ ملانی مگه چیکار کردم که دلت شکست
,    دانلود اهنگ ملانی تا حالا شده ریمیکس
,    دانلود اهنگ ملانی تو بی معرفت نداشتی هوامو
,    دانلود اهنگ چرا من از ملانی
,    اهنگ که عشقت باشم و حسش نکنی
,    متن اهنگ ملانی چرا من
,    اهنگ ساسی تا حالا اینجوری شده
,    دانلود موزیک ویدیو چرا من ملانی

چرا من چرا با عشقت این کارو کردی تو بازم که بی حال و سردی
بگو تقصیر من چی بوده ها تو میخواستی بری فهمیدم از بهونه هات
چرا من مگه چیکار کردم که دلت شکست
اون چیکار کرد که به دلت نشست
بگو به من همه کارات قول و قرارات بازی بوده پس
تا حالا اینطوری شده که عشقت باشم و حسش نکنی نگاه توی چشمش نکنی
کسی که حتی یه روزم فکرشو نمیکردی بهش فکر نکنی

 

تو میدیدی اشکای نیمه شبامو توی بی معرفت نداشتی هوامو
تو رفتی با اینکه میدونستی تنهامو
تو میشنیدی صدای شکستنامو تو میدیدی به پات نشستنامو
یهویی مرد حسمو تو خواستی که اینطوری شد
تا حالا اینطوری شده که عشقت باشم و حسش نکنی نگاه توی چشمش نکنی
کسی که حتی یه روزم فکرشو نمیکردی بهش فکر نکنی

http://enter2music.ir/

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی ... تو سایت بذاریم لطفا آهنگ های دیگه ای درخواست بدین

(این مطلب بدلیل اگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره در سایت منتشر شد)







برچسب ها دانلود آهنگ تو میدیدی اشکای نیمه شبامو دانلود اهنگ ملانی مگه چیکار کردم که دلت شکست دانلود اهنگ ملانی تا حالا شده ریمیکس دانلود اهنگ ملانی تو بی معرفت نداشتی هوامو دانلود اهنگ چرا من از ملانی اهنگ که عشقت باشم و حسش نکنی متن اهنگ ملانی چرا من اهنگ ساسی تا حالا اینجوری شده دانلود موزیک ویدیو چرا من ملانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو