loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ اره من همونم,    اهنگ اره من همونم بهنام بانی,    دانلود ریمیکس آهنگ من هنوز همونم,    دانلود اهنگ مسیح به همه بگو, &n

حسین بازدید : 23 شنبه 21 مهر 1397


,    دانلود اهنگ اره من همونم
,    اهنگ اره من همونم بهنام بانی
,    دانلود ریمیکس آهنگ من هنوز همونم
,    دانلود اهنگ مسیح به همه بگو
,    متن آهنگ من هنوز همونم
,    دانلود اهنگ من هنوز همونم یکم مبتلاتر
,    دانلود آهنگ مسیح بیا بازم
,    اهنگ من هنوز همونم بهنام بانی
,    اهنگ من هنوز همونم همونی که به خاطرت

,   

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم
آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Masih Ft Arash AP Hanooz Hamoonam

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم

 

متن آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم

من هنوز همونم هنوزم گریه هام بی صداست
تو همونی اونی که واسه من یه اشتباست
من بودم کسی که به خاطرت کشید کنار
از رو عمد گذاشتی تو قلبشو به زیر پات

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

شعر آهنگ جدید مسیح و آرش AP هنوز همونم

نگاهت همونه نگاهی که می گشت دنباله یه بهونه
ماله دیگرونه دلی که دل به خاطرش با همه بد بوده
ماله من بوده اون زندگی که دیگه نابوده
آره من اونم اونی که بین ما تنها مونده

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

من هنوز همونم همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم اونی که زندگشیو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو می خونم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/25404/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%AD-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%B4-ap-%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D9%87%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85.html







برچسب ها دانلود اهنگ اره من همونم اهنگ اره من همونم بهنام بانی دانلود ریمیکس آهنگ من هنوز همونم دانلود اهنگ مسیح به همه بگو متن آهنگ من هنوز همونم دانلود اهنگ من هنوز همونم یکم مبتلاتر دانلود آهنگ مسیح بیا بازم اهنگ من هنوز همونم بهنام بانی اهنگ من هنوز همونم همونی که به خاطرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو