loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ خداحافظ از احسان خواجه امیری,    دانلود آهنگ خداحافظ ای شعر شبهای روشن احسان خواجه امیری,    دانلود اهنگ بی کلام سلام اخر,   

حسین بازدید : 45 دوشنبه 04 آذر 1398


,    متن آهنگ خداحافظ از احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ خداحافظ ای شعر شبهای روشن احسان خواجه امیری
,    دانلود اهنگ بی کلام سلام اخر
,    آهنگ خداحافظ احسان خواجه امیری
,    دانلود آلبوم سلام آخر احسان خواجه امیری 320
,    پخش آهنگ خداحافظ خواجه امیری
,    دانلود اهنگ اصفهانی خداحافظ ای
,    اهنگ خداحافظ احسان خواجه امیری در دورهمی
,    خداحافظ ای همنشین همیشه
,   
,   

خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو رهایی داشت
برای من غم تلخ جدایی داشت
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من
سلام تو طلوع پاک شبنم بود
غروب ظلمت تاریکی وغم بود
سلام تو شروع آشناییها
نوید مهربانی ها زمان همزبانیها
دریغ از قطره های اشک سوزانم که از بیداد تو بر رخ چکیده
خزان زندگی آمد دل افسرده بعد از تو بهاری را ندیده
خداحافظ
خداحافظ
خداحافظ







برچسب ها متن آهنگ خداحافظ از احسان خواجه امیری دانلود آهنگ خداحافظ ای شعر شبهای روشن احسان خواجه امیری دانلود اهنگ بی کلام سلام اخر آهنگ خداحافظ احسان خواجه امیری دانلود آلبوم سلام آخر احسان خواجه امیری 320 پخش آهنگ خداحافظ خواجه امیری دانلود اهنگ اصفهانی خداحافظ ای اهنگ خداحافظ احسان خواجه امیری در دورهمی خداحافظ ای همنشین همیشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو