loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ تویی که منو زیر چشمی میپای,    دانلود اهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم,    آهنگ تویی که منو زیر چشمی میپایی,    آهنگ جو

حسین بازدید : 101 پنجشنبه 08 فروردین 1398



,    دانلود اهنگ تویی که منو زیر چشمی میپای
,    دانلود اهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم
,    آهنگ تویی که منو زیر چشمی میپایی
,    آهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم
,    اهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو ک میگم
,    جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم میثم ابراهیمی
,    اهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم خواننده زن
,    میثم ابراهیمی دلبری تو ریمیکس
,    دانلود اهنگ دلبری تو میثم ابراهیمی

 

ناز نکن ی کم راه بیا آخه با دل دیوونم تویی که منو زیر چشمی میپای اینو که میدونم

وقتی یواشی نگاه میکنی تو منو صدا میکنی تو کجای دلم بذارم آخه این همه دلبری تو

جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تورو من توو دلم راه نمیدم

دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

   جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تورو من توو دلم راه نمیدم

دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

حواسم بهت هست اینو پس بذا به تو بگم نمیدمت از دست     

از قصد شدی عشق دلم اون حالت نگاتو حال خوبتو هواتو پس نمیدم

مثه تو یکی ی دونه انقد دلبر و دیوونه من ندیدم  

جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تورو من توو دلم راه نمیدم

دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

   جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تورو من توو دلم راه نمیدم

دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

http://www.jenabmusic.com/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ تویی که منو زیر چشمی میپای دانلود اهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم آهنگ تویی که منو زیر چشمی میپایی آهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم اهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو ک میگم جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم میثم ابراهیمی اهنگ جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم خواننده زن میثم ابراهیمی دلبری تو ریمیکس دانلود اهنگ دلبری تو میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو