loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ نزار دیدنت آرزوم شه,    دانلود آهنگ قرار نبود علیرضا طلیسچی با لینک مستقیم,    دانلود اهنگ قرار نبود از علیرضا طلیسچی

حسین بازدید : 51 سه شنبه 09 بهمن 1397


,   
,    دانلود آهنگ نزار دیدنت آرزوم شه
,    دانلود آهنگ قرار نبود علیرضا طلیسچی با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ قرار نبود از علیرضا طلیسچی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ ترکی قرار نبود چشمای من خیس بشه
,    آهنگ قرار نبود منتظرت بمونم
,    دانلود آهنگ قرار نبود آرشاویر پارسیان
,    متن آهنگ قرار نبود چشمای من خیس بشه
,    دانلود آهنگ قرار نبود بهنام صفوی
,    قرار نبود چشمای من خیس بشه ترکی

نمی دونم؛ چی شد، که این جوری شد…!●♪♫
نمی دونم؛ چند روزه نیستی پیشم…●♪♫
اینا رو میگم؛ که فقط بدونی●♪♫
دارم یواش یواش؛ دیوونه میشم!●♪♫
تا کِی به عشقِ دیدنِ دوباره ات…●♪♫
از توو کوچه ها؛ خسته بشم… بمیرم…●♪♫
تا کِی باید دنبالِ تو، بگردم؟●♪♫
از کی باید، سراغتوُ بگیرم؟●♪♫
از کی باید، سراغتوُ بگیرم؟●♪♫

شعر : علی ایلیا
قرار نبود؛ چشمای من، خیس بشه…●♪♫
قرار نبود؛ هر چی قرار نیست، بشه…●♪♫
قرار نبود؛ دیدنت، آرزوم شه●♪♫
قرار نبود؛ که این جوری تموم شه…●♪♫
یادت میاد، ثانیه های آخر؟●♪♫
گفتی؛ میرم… امّا میام به زودی!●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ قرار نبود چشمای من خیس بشه علیرضا طلیسچی
چشماموُ بستم؛ نبینی اشکموُ…●♪♫
چشماموُ وا کردم وُ رفته بودی…●♪♫
چشماموُ وا کردم وُ رفته بودی…●♪♫
قرار نبود؛ منتظرت بمونم…●♪♫
قرار نبود؛ بری وُ برنگردی●♪♫

تنظیم قطعه : امیر بهادر دهقان
از اولش، کنارِ من نبودی●♪♫
آخرشم؛ کارِ خودت رو کردی!●♪♫
قرار نبود؛ چشمای من، خیس بشه…●♪♫
قرار نبود؛ هر چی قرار نیست، بشه…●♪♫
قرار نبود؛ دیدنت، آرزوم شه●♪♫
قرار نبود؛ که این جوری تموم شه…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

http://music-fa.com/download-song/5286/

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ نزار دیدنت آرزوم شه دانلود آهنگ قرار نبود علیرضا طلیسچی با لینک مستقیم دانلود اهنگ قرار نبود از علیرضا طلیسچی با کیفیت 320 دانلود آهنگ ترکی قرار نبود چشمای من خیس بشه آهنگ قرار نبود منتظرت بمونم دانلود آهنگ قرار نبود آرشاویر پارسیان متن آهنگ قرار نبود چشمای من خیس بشه دانلود آهنگ قرار نبود بهنام صفوی قرار نبود چشمای من خیس بشه ترکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو