loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگ تقدیر شهاب بخارایی,    دانلود موزیک ویدیو تقدیر شهاب بخارایی,    دانلود آهنگ های قدیمی شهاب بخارایی,    شه

حسین بازدید : 21 یکشنبه 19 آبان 1398


,   
,    متن آهنگ تقدیر شهاب بخارایی
,    دانلود موزیک ویدیو تقدیر شهاب بخارایی
,    دانلود آهنگ های قدیمی شهاب بخارایی
,    شهاب بخارایی تقدیر
,    اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینوخوب بدون همیشه
,    اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینو بدون همیشه
,    اهنگ شهاب بخارایی دوست دارم
,    کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم
,    دانلود کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم
,   

http://www.irmp3.ir/lyric/27742/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D9%82%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C

♫♫ دلم عاشقت نمی شه
برای همیشه امروز ، دور اسمت خط کشیدم
با همه بدی و خوبی ، دیگه از تو دل بریدم
تو برام فقط یه خوابی که تو چشمام خونه داره
تویی اون قصه کهنه که برام فایده نداره
دلم عاشقت نمی شه ، اینو خوب بدون همیشه
که من از آهن و سنگم ولی تو از جنس شیشه
راه ما با هم یکی نیست ، ما زمین و آسمونیم
برو از دلم جدا شو ، نمی شه با هم بمونیم
برو با خاطره ی خوش از من خسته جدا شو
اینه تقدیر من و تو ، گریه بسه ، بی صدا شو
دلم عاشقت نمی شه ، اینو خوب بدون همیشه
که من از آهن و سنگم ولی تو از جنس شیشه
برای همیشه امروز ، دور اسمت خط کشیدم
با همه بدی و خوبی ، دیگه از تو دل بریدم
تو برام فقط یه خوابی که تو چشمام خونه داره
تویی اون قصه ی کهنه که برام فایده نداره
دلم عاشقت نمی شه ، اینو خوب بدون همیشه
که من از آهن و سنگم ولی تو از جنس شیشه
راه ما با هم یکی نیست ، ما زمین و آسمونیم
برو از دلم جدا شو ، نمی شه با هم بمونیم
برو با خاطره ی خوش از من خسته جدا شو
اینه تقدیر من و تو ، گریه بسه ، بی صدا شو
دلم عاشقت نمیشه ، اینو خوب بدون همیشه
که من از آهن و سنگم ولی تو از جنس شیشه







برچسب ها متن آهنگ تقدیر شهاب بخارایی دانلود موزیک ویدیو تقدیر شهاب بخارایی دانلود آهنگ های قدیمی شهاب بخارایی شهاب بخارایی تقدیر اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینوخوب بدون همیشه اهنگ دلم عاشقت نمیشه اینو بدون همیشه اهنگ شهاب بخارایی دوست دارم کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم دانلود کلیپ برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو