loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم ,دانلود آهنگ,همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم,دانلود آهنگ بیکلام همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم,دانلود آهنگ همه

حسین بازدید : 4094 شنبه 24 فروردین 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم ,دانلود آهنگ,همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم,دانلود آهنگ بیکلام همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم,دانلود آهنگ همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم,متن آهنگ همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم ,

 

تورو  ای خدای من به نیمه شب صدا کنم

کجا روم مگر پناهم ندهی به درگهت اگر که راهم ندهی

کجا روم مگر پناهم ندهی به درگهت اگر که راهم ندهی

نمیخوام بدونه هر بی خبری به دلم نمونده جز مشتی پری

نمیخوام بدون اون رفته من که برام نمونده جز چشم تری

 

 

 

 

 دانلود آهنگ همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم دانلود آهنگ همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم دانلود آهنگ بیکلام همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم دانلود آهنگ همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم متن آهنگ همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول همه شب به اشک غم تا به سحر دعا کنم تورو ای خدای من به نیمه شب صدا کنم کجا روم مگر پناهم ندهی به درگهت اگر که راهم ندهی نمیخوام بدونه هر بی خبری به دلم نمونده جز مشتی پری نمیخوام بدون اون رفته من که برام نمونده جز چشم تری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو