loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ جدید عاشق خسته لیلا فروهر,دانلود آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر سایت ایکس نایس,عاشق خسته لیلا فروهر,دانلود آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر فروردین 96 ,تکست موزیک ع

حسین بازدید : 127 پنجشنبه 24 فروردین 1396




آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر

 با پر و بال بسته
با دلی زارو خسته
خواهم از اشیان
پر کشم یک زمان
بگذرم از جهان
ای غم تو تمنای من
عاشق تو سرو پای من
گر نرسم نرسم به تو وای من
وای از این دنیای من
ای خدای جهان خواه
میروم اسمان ها
تا بشوید گناهم
چشمه ی کهکشان ها

عاشقی خسته ام
مرغ پر بسته ام
ان همه اواز من کو؟
خسته از این جهان
تا گریزم از ان
بال پرواز من کو؟


www.iransong.com







برچسب ها کد آهنگ جدید عاشق خسته لیلا فروهر دانلود آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر سایت ایکس نایس عاشق خسته لیلا فروهر دانلود آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر فروردین 96 تکست موزیک عاشق خسته لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم عاشق خسته لیلا فروهر کد موزیک عاشق خسته لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو عاشق خسته لیلا فروهر دانلود ترانه عاشق خسته لیلا فروهر متن ترانه عاشق خسته لیلا فروهر تکست آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس عاشق خسته لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشق خسته لیلا فروهر کد موزیک جدید عاشق خسته لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید عاشق خسته لیلا فروهر کیفیت 320 عاشق خسته لیلا فروهر کیفیت عالی متن آهنگ عاشق خسته لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو