loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ جدید گردش خون از حامد پهلان حامد پهلانه اختیار قلبم دست شماس به تو وابستمو دل وصل شماس حرفم ا دربه درم هم به سیم آخرم از خیالت به درم من شیدا من مجنون عشقم انگار شده افسون  حرکات

حسین بازدید : 39 جمعه 05 مهر 1398

متن آهنگ جدید گردش خون از حامد پهلان

حامد پهلانه

اختیار قلبم دست شماس

به تو وابستمو دل وصل شماس

حرفم ا دربه درم هم به سیم آخرم

از خیالت به درم

من شیدا من مجنون

عشقم انگار شده افسون

 

حرکاتت تندو مزون میره بالا گردش خون

من شیدا رو ببین

درجوارت به خدا در جهانی دیگرم

دل من نامه به او

عشقو عادت بنویس در فراقت شمو باز اشکو حسرت بنویس

 شبو روزم به خیال من بی تاب وصال

درپی آهوی عشق از گذشته تا به حال

چه کنم با غم تو عمر رفته در زوال من پی هسته ی کار

اختیار قلبم دست شماس

به تو وابستمو دل وصل شماس

از خیالت به درم

 

pardismusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو