loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ اندیلیلالیلا لیلاعشقت منو کشتلیلا لیلالیلاتنها تو این اتاقمجز خاطره چی دارمتو خواب و بیداریاسم تو رو میارمتو با منی یارمهر جا که پا میذارملیلا لیلاعشقت منو کشتلیلا لیلاعشقت منو کشتیادم میاد ک

حسین بازدید : 151 دوشنبه 01 آبان 1396




متن آهنگ اندی
لیلا


لیلا لیلا
عشقت منو کشت
لیلا لیلا
لیلا

تنها تو این اتاقم
جز خاطره چی دارم
تو خواب و بیداری
اسم تو رو میارم


تو با منی یارم
هر جا که پا میذارم

لیلا لیلا
عشقت منو کشت
لیلا لیلا
عشقت منو کشت

یادم میاد که هر شب
سر رو شونم میذاشتی
میگفتی تا این حد
کسی رو دوست نداشتی
لیلا چرا رفتی
غم تو دلم گذاشتی

لیلا لیلا
عشقت منو کشت
لیلا لیلا
عشقت منو کشت

چشم حسود دنیا
من و تو رو نظر کرد
غم بی خبر اومد
به خونه ی ما سر زد
تو رفتی و با تو
شادی از اینجا پر زد

لیلا لیلا
عشقت منو کشت
لیلا لیلا
عشقت منو کشت

دیشب دوباره
اولین نامَتو خوندم
با چشم گریون
دوروغاتو سوزوندم
منو بگو که عشقتو باور کردم
تموم لحظه هامو به یادت سر کردم
منو بگو که عشقتو باور کردم
تموم لحظه هامو به یادت سر کردم

لیلا لیلا
عشقت منو کشت
لیلا لیلا
عشقت منو کشت
لیلا لیلا
عشقت منو کشت
لیلا لیلا
عشقت منو کشت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو