loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ از تو تنها شدم,دانلود آهنگ از تو تنها شدم,دانلود ترانه از تو تنها شدم,دانلود آهنگ جدید از تو تنها شدم,تکست آهنگ از تو تنها شدم,متن ترانه از تو تن

حسین بازدید : 155 سه شنبه 04 مهر 1396




متن آهنگ از تو تنها شدم
گل گلدون من شکسته در باد
تو بیا تا دلم نکرده فریاد
گل شب بو دیگه شب بو نمیده
کی گل شب بو رو از شاخه چیده
گوشهء آسمون پر رنگین گمون
من مثل تاریکی تو مثل مهتاب
اگه باد از سر زلف تو نگذره
من میرم گم میشم تو جنگل خواب


گل گلدون من ماه ایوون من
از تو تنها شدم چو ماهی از آب
گل هر آرزو رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم یه مرداب

آسمون آبی میشه
اما گل خورشید
رو شاخه های بید
دلش میگیره
دره مهتابی میشه
اما گل مهتاب
از برکه های آب
بالا نمیره
تو که دست تکون میدی
به ستاره جون میدی
میشکفه گل از گل باغ
وقتی چشمات هم میاد
دو ستاره کم میاد
میسوزه شقایق از داغ


دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,












برچسب ها متن آهنگ از تو تنها شدم دانلود آهنگ از تو تنها شدم دانلود ترانه از تو تنها شدم دانلود آهنگ جدید از تو تنها شدم تکست آهنگ از تو تنها شدم متن ترانه از تو تنها شدم کد آهنگ پیشواز از تو تنها شدم از تو تنها شدم دانلود آهنگ جدید کد موزیک از تو تنها شدم تکست موزیک از تو تنها شدم کد آوای انتظار همراه اول از تو تنها شدم کد آهنگ پیشواز همراه اول از تو تنها شدم دانلود آهنگ از تو تنها شدم کیفیت 320 موزیک روز مهر 96 دانلود آهنگ از تو تنها شدم کیفیت عالی دانلود آهنگ با لینک مستقیم از تو تنها شدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل از تو تنها شدم دانلود آهنگ از تو تنها شدم رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو