loading...

آهنگ گلچین

دلم هواتو کرده تو نیستی در کنار من اشکی نمونده ای خدا برای اون ببارم من تو خیابون های این شهر به دنبال تو میگردم حوالی عشق توام بیا درمون درد من برگرد دوای زخمام برگرد که غرق غم هام برگرد ببین چه

حسین بازدید : 25 سه شنبه 20 خرداد 1399

دلم هواتو کرده تو نیستی در کنار من

اشکی نمونده ای خدا برای اون ببارم من

تو خیابون های این شهر به دنبال تو میگردم

حوالی عشق توام بیا درمون درد من

برگرد دوای زخمام برگرد که غرق غم هام

برگرد ببین چه تنهام چه تنهام چه تنهام

برگرد دوای زخمام برگرد که غرق غم هام

برگرد ببین چه تنهام چه تنهام چه تنهام

کجایی تو بیا برگرد دلم اسیر چشماته

میگی دوست دارم اما یه دروغی تو صداته

صدامو میشنوی عشقم نباشی بی تو میمیرم

آهای چرا تو سنگ دلی میذاری راحت بمیرم

دانلود آهنگ برگرد دوای زخمام (برگرد که غرق غم هام) از مرتضی جعفرزاده

برگرد دوای زخمام برگرد که غرق غم هام

برگرد ببین چه تنهام چه تنهام چه تنهام

برگرد دوای زخمام برگرد که غرق غم هام

برگرد ببین چه تنهام چه تنهام چه تنهام

برگرد دوای زخمام برگرد که غرق غم هام

برگرد ببین چه تنهام چه تنهام چه تنهام

برگرد دوای زخمام برگرد که غرق غم هام

برگرد ببین چه تنهام چه تنهام چه تنهام

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو