loading...

آهنگ گلچین

    بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم شبارو نخوابیدم با گریه سر کردم تقصیره تو که نبود ساده بهش دل بستم در پیت بودم از بخت بدم بشکستم  زندگی مزه ی تلخیست که من نوش زدم بی تو این فاصله

حسین بازدید : 331 سه شنبه 21 خرداد 1398

 

 

بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم

شبارو نخوابیدم با گریه سر کردم

تقصیره تو که نبود ساده بهش دل بستم

در پیت بودم از بخت بدم بشکستم

 زندگی مزه ی تلخیست که من نوش زدم

بی تو این فاصله هر روز به آغوش زدم

دل من بد کردم

خدایی شرمندم

 

 

بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم

شبارو نخوابیدم با گریه سر کردم

تقصیره تو که نبود ساده بهش دل بستم

در پیت بودم از بخت بدم بشکستم

 زندگی مزه ی تلخیست که من نوش زدم

بی تو این فاصله هر روز به آغوش زدم

دل من بد کردم

خدایی شرمندم







برچسب ها دانلود ریمیکس بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم متن آهنگ بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم دانلود آهنگ غمگین کد پیشواز همراه اول بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ بیکلام بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم دانلود آهنگ جدید خرداد ماه 1398 دانلود آهنگ احساسی کد پیشواز ایرانسل بخدا شرمندم دلم بهت بد کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو