loading...

آهنگ گلچین

شیرین من تلخی نکن با عاشق تموم می‌شن گم می‌شن ایندقایق دنیای ما مال من و تو این نیست رو کوه دیگه فرهاد کوه کنینیست یه روزی میاد که نمی‌دونیم چی هستیم یار کی بودیم و عشق کی بودیم وچی هست

حسین بازدید : 37 جمعه 04 مرداد 1398

شیرین من تلخی نکن با عاشق تموم می‌شن گم می‌شن ایندقایق
دنیای ما مال من و تو این نیست رو کوه دیگه فرهاد کوه کنینیست
یه روزی میاد که نمی‌دونیم چی هستیم یار کی بودیم و عشق کی بودیم وچی هستیم
شیرین شیرینم واسه تو شدم یه فرهاد شیرین شیرینم نده زندگیم رو برباد


نده زندگیم رو بر باد، نده زندگیم رو بر باد
من نمیگم فرهاد کوهکنم من تیشه به کوهها که نمی‌زنم من
فرهاد عاشقم قلم تیشمه از تو نوشتنهمه اندیشمه
یه روزی میاد که نمی‌دونیم کی هستیم یار کی بودیم و عشق کیبودیم و چی هستیم

شیرین شیرینم واسه تو شدم یه فرهاد شیرین شیرینم نده زندگیمرو بر باد
ندی زندگیم رو بر باد، ندی زندگیم رو بر باد
من نمیگمفرهاد کوه کنم من تیشه به کوهها که نمی‌زنم من
عاشق تو بی تو به کوهنمیره وقتی نباشی تو خودش می‌میره
یه روزی میاد که نمی‌دونیم چی هستیم یار کی بودیم و عشق کی بودیم و کی هستیم
شیرین شیرینم واسه تو شدم یهفرهاد شیرین شیرینم نده زندگیم رو بر باد
نده زندگیم رو بر باد، ندهزندگیم رو بر باد

http://myiran1melody.ir







برچسب ها دانلود آهنگ من نمیگم فرهاد کوه کنم من شیرین شیرینم واسه توشدم یه فرهاد دانلود موزیک ویدیو شیرین شیرین آهنگ شیرین من تلخی نکن باعاشق دانلود آهنگ شیرین شیرینم ویکی صدا متن آهنگ شیرین شیرینم اهنگ شیرین شیرینم اپارات آهنگ شیرین من تلخی نکن با عاشق دانلود آهنگ شیرین شیرینم با کیفیت 320 متن آهنگ من نمیگم فرهاد کوه کنم من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو