loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دردسر آرامش کنیس و زخمی   هرچقدر خوب بودم بد بودی هرجا شیرین بودم تلخ بودی هرچی مرفین بودم درد بودی هرچی فاز خوب دادم فاز بد دادی ولی اگه دور بشم نزدیک میشی اگه من آتیش بشم آب میشی هنوز

حسین بازدید : 45 چهارشنبه 06 فروردین 1399

متن آهنگ دردسر آرامش کنیس و زخمی

 

هرچقدر خوب بودم بد بودی

هرجا شیرین بودم تلخ بودی

هرچی مرفین بودم درد بودی

هرچی فاز خوب دادم فاز بد دادی

ولی اگه دور بشم نزدیک میشی

اگه من آتیش بشم آب میشی

هنوزم نفهمیدم چرا باهات بد میشم باهام خوب میشی

انگار من باید بد باشم مثل بقیه از روت رد بشم

تا بفهمی ادم کیه من مثل تو سگ میشم

تو یه فرشته ای که دنبال دردسره

منم یه دیوم که دنبال آرامشه


تو یه فرشته ای که دنبال دردسره

منم یه دیوم که دنبال آرامشه

سلام زخمی امیدوارم حالت خوب باشه

زندگیت رو تین همه چیت روبراه

شبو راحت بخوابی زیر نور ماه

این یه نامه اس که دست خطش صدامه

خیلیم ساده است مدل نگامه

با همیشه فرق داره

میخوام راهی رو که میری بدی ادامه

رابطه احساس علاقه جنگ لیوان بشقاب ملاقه

ولی هرچی میریم بالاتر سخت میشه مراحل

نمیدونم چرا واقعا با اینکه هوا سرده ولی من قاطی داغم

نمیدونم تقصیر توئه یا من

تو یه فرشته ای که دنبال دردسره

منم یه دیوم که دنبال آرامشه

تو یه فرشته ای که دنبال دردسره

منم یه دیوم که دنبال آرامشه

بالا پایین داشتیم ولی بودیم ثابت

میدونستم بودی لب

شیطون مریض ولی پاک و ساده

تعجبی رسیدیم اینجا ساده

کسی فکر نمیکرد که بتونی نمیدونستم

دوست دارم حتی اگه ازت بدم بیاد

پره دافت دورم ولی بیتم تو رو میخواد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو