loading...

آهنگ گلچین

ساقی من تو هستی بیا بده شرابم حال منو میبینی چقد مستو خرابم رفیق ببین دوباره حال خراب زارم مستم بکن که امشب سیاه روزگارم مستم بکن که امشب سیاه روزگارم رفیقم رفیق فابم رفیقم رفیق فابم گره افتاده

حسین بازدید : 131 شنبه 28 تیر 1399

ساقی من تو هستی بیا بده شرابم

حال منو میبینی چقد مستو خرابم

رفیق ببین دوباره حال خراب زارم

مستم بکن که امشب سیاه روزگارم

مستم بکن که امشب سیاه روزگارم

رفیقم رفیق فابم رفیقم رفیق فابم

گره افتاده به کارم تویی گرمایه دل من

جز تو یاوری ندارم پایه پیکایه شرابت

درد دل میره ز یادم سر تو باشه سلامت

ای رفیق رفیق فابم ای رفیق رفیق فابم

پشت هم بریز برام حال مستی رو میخوام

دانلود آهنگ رفیقم رفیق فابم (ساقی من تو هستی) از رضا نجم

پشت هم بریز برام حال مستی رو میخوام

تویی همدمم رفیق بی تو دنیارو نخوام

پر کن از می شبم تا سحر بریز برام

انقدر بریز برام که دیگه کورشه چشام

رفیقم رفیق فابم رفیقم رفیق فابم

گره افتاده به کارم تویی گرمایه دل من

جز تو یاوری ندارم پایه پیکایه شرابت

درد دل میره ز یادم سر تو باشه سلامت

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو