loading...

آهنگ گلچین

X تکست آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود ریمیکس نیما نوری به نام آروم آروم X کد آهنگ پیشواز نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود آهنگ زیبای نیما نوری به نام آروم آروم X 

حسین بازدید : 49 چهارشنبه 06 شهریور 1398
X تکست آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود ریمیکس نیما نوری به نام آروم آروم X کد آهنگ پیشواز نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود آهنگ زیبای نیما نوری به نام آروم آروم X متن آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود آهنگ جدید نیما نوری به نام آروم آروم X شعر آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم X نیما نوری به نام آروم آروم X کد آهنگ پیشواز نیما نوری به نام آروم آروم همراه اول X دانلود آهنگ ریمیکس نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود ترانه نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم بهمراه متن X نت آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم X دانلود آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم X کد آهنگ پیشواز نیما نوری به نام آروم آروم ایرانسل X دانلود آهنگ جدید نیما نوری به نام آروم آروم با لینک مستقیم X آکورد آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم X متن آهنگ X دانلود آهنگ mp3 نیما نوری به نام آروم آروم

 

 


Download NewSong By Nima Nouri Called aroom aroom

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.93 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (9.77 مگابایت)

-----منبع بالموزیک-----

متن آهنگ آروم آروم از نیما نوری

دوباره تب تو غم و ماتم تو توو شبام
تو که عادته بگو عاشقته یکی جام
شب و تنهایی و بیخوابی تو با رویای اون میخوابی
نمیتونم از این همه خاطره دل بکنم
من که تاوان تو رو دادم بگو از کی دیگه آزادم
به خدا دیگه جونی نمونده اصلا توو تنم

آروم آروم به چشای تو اومدم و به تو رو زدم
آروم آروم همه چیمو گذاشتم و عاشق تو شدم
آروم آروم همه چی رو شکستی و
دل بهش بستی تنها شدم با خودم

تکست آهنگ آروم آروم از نیما نوری


هر روزم مثل پاییزه بارونه
میبینی چقدر حال من داغونه
فکرش هم نمیکرده دلم که نمونی
میخوام و نمیتونم بازم باشم
ترجیحم این نیست بازم تنها شم
شک دارم که هنوز واسه من تو همونی

آروم آروم به چشای تو اومدم و به تو رو زدم
آروم آروم همه چیمو گذاشتم و عاشق تو شدم
آروم آروم همه چی رو شکستی و
دل بهش بستی تنها شدم با خودم







برچسب ها تکست آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم دانلود ریمیکس نیما نوری به نام آروم آروم کد آهنگ پیشواز نیما نوری به نام آروم آروم دانلود آهنگ زیبای نیما نوری به نام آروم آروم متن آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم دانلود آهنگ جدید نیما نوری به نام آروم آروم شعر آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم نیما نوری به نام آروم آروم کد آهنگ پیشواز نیما نوری به نام آروم آروم همراه اول دانلود آهنگ ریمیکس نیما نوری به نام آروم آروم دانلود ترانه نیما نوری به نام آروم آروم دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم بهمراه متن نت آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم دانلود آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم کد آهنگ پیشواز نیما نوری به نام آروم آروم ایرانسل دانلود آهنگ جدید نیما نوری به نام آروم آروم با لینک مستقیم آکورد آهنگ نیما نوری به نام آروم آروم متن آهنگ دانلود آهنگ mp3 نیما نوری به نام آروم آروم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو