loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ چرا عاشق شدم من عماد رام,    دانلود آهنگ چرا عاشق چرا شیدا شدم من شادمهر,    دانلود آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من عماد رام,  

حسین بازدید : 101 شنبه 03 شهریور 1397



,    دانلود آهنگ چرا عاشق شدم من عماد رام
,    دانلود آهنگ چرا عاشق چرا شیدا شدم من شادمهر
,    دانلود آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من عماد رام
,    دانلود آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من شکیلا
,    آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من شکیلا
,    دانلود آهنگ در این دنیا از عماد رام
,    دانلود در این دنیا تک وتنها شدم من شادمهر
,    در این دنیا تک و تنها شدم من عماد رام
,    متن آهنگ در این دنیا عماد رام

https://tabtaraneh.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7/

متن آهنگ در این دنیا عماد رام

در این دنیا تک و تنها شدم من
گیاهی در دل صحرا شدم من
چو مجنونی که از مردم گریزد
شتابان در پی لیلا شدم من
چه بی ثمر می خندم
چه بی اثر می گریم
به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق، چرا شیدا شدم من
من آن شیرین اَدا را می شناسم
من آن زود آشنا را می شناسم
محبّت بینِ ما کارِ خدا بود
از اینجا من خدا را می شناسم
چه بی ثمر می خندم
چه بی اثر می گریم
به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من
خوش آن روزی که این دنیا سر آید
قیامت با قیامِ محشر آید
بگیرم دامنِ عدلِ الهی
بپرسم کامِ عاشق کی بر آید
چه بی ثمر می خندم
چه بی اثر می گریم
به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ چرا عاشق شدم من عماد رام دانلود آهنگ چرا عاشق چرا شیدا شدم من شادمهر دانلود آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من عماد رام دانلود آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من شکیلا آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من شکیلا دانلود آهنگ در این دنیا از عماد رام دانلود در این دنیا تک وتنها شدم من شادمهر در این دنیا تک و تنها شدم من عماد رام متن آهنگ در این دنیا عماد رام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو