loading...

آهنگ گلچین

  دانلود آهنگ تقصیر از محمد شیبانی مگه تقصیر من چی بود جز اینکه عاشقت بودم جز اینکه اوی هرکاری خودم مشوقت بودم من احساسمو میدادم تا قلبامون یکی باشه چقدر اسرار میکردم که هرچی تو بگی باشه مگه ت

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

دانلود آهنگ تقصیر از محمد شیبانی

مگه تقصیر من چی بود جز اینکه عاشقت بودم
جز اینکه اوی هرکاری خودم مشوقت بودم

من احساسمو میدادم تا قلبامون یکی باشه
چقدر اسرار میکردم که هرچی تو بگی باشه
مگه تقصیر من چی بود جز اینکه عاشقت بودم
جز اینکه توی هرکاری خودم مشوقت بودم

تکست آهنگ تقصیر از محمد شیبانی


 

 
تموم من همینا بود دیگه هیچی نمیخواستم
حالا که رفتی از پیشم پای حرف کی من وایسم
واسم غیر تو رو خواستن به اسم عشق چه آسون بود
ولی من اعتماد کردم حتی اگه دلم خون بود

تموم شهرو میگردم دلم طاقت نمیاره
مگه این شهر بدون تو واسم چه ارزشی داره
با اینکه اینو میدونم بازم پی تو میگردم
میخوام بهم بگی اینو کجا رو اشتباه کرم

مگه تقصیر من چی بود جز اینکه عاشقت بودم
جز اینکه توی هرکاری خودم مشوقت بودم

 

 

دانلود آهنگ جدید محمد شیبانیبه نام تقصیر
Download NewSong By Mohammad Sheibani Called taghsir

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.16 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.83 مگابایت)

 

 

منبع - بالموزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تقصیر از محمد شیبانی دانلود آهنگ تقصیر از محمد شیبانی دانلود ریمیکس تقصیر از محمد شیبانی متن آهنگ تقصیر از محمد شیبانی کد آهنگ پیشواز تقصیر از محمد شیبانی همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ تقصیر از محمد شیبانی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز تقصیر از محمد شیبانی ایرانسل دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ تقصیر از محمد شیبانی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو