دانلود آهنگ احمد آزاد شکسته

Download Music Ahmad Azad Shekasteh

آهنگ احمد آزاد بنام شکسته

تو شکستی من و اما نمی خوام که بشکنی نمی خوام تو بشکنی

تو نموندی با من اما میدونی که با منی میدونی تو با منی

دانلود آهنگ احمد آزاد شکسته

متن آهنگ شکسته از احمد آزاد

تو شکستی من و اما نمی خوام که بشکنی نمی خوام تو بشکنی

تو نموندی با من اما میدونی که با منی میدونی تو با منی

من همه نیاز بودن کنج خونه ی تو

تو به دل جای نداشتی عشق مارو بنشونی عزیز

to be del jae nadashti eshghe maro beneshooni aziz

عشق مارو بنشونی

eshghe maro beneshooni aziz

تو شکستی من و اما نمی خوام که بشکنینمی خوام تو بشکنی

دیگه هر چی بود تموم شد

عمر من اما حروم شد اونی که دلم نمی خواست دیدم عاقبت همون شد

چه دل ساده ای داشتم اون زیر پات گذاشتم

من که از عشق و محبت دیدی چیزی کم نداشتم

با تو دل خونه ی غم بود یه چیزی همیشه کم بود

این نبود عاقبت مادلامون اگهبا هم بود و مال هم بود

تو شکستی من و اما نمی خوام که بشکنی نمی خوام تو بشکنی

تو نموندی با من اما میدونی که با منی میدونی تو با منی

من همه نیاز بودن کنج خونه ی تو

تو به دل جای نداشتی عشق مارو بنشونی عزیز

to be del jae nadashti eshghe maro beneshooni aziz

عشق مارو بنشونی

eshghe maro beneshooni aziz

ترانه آهنگ شکسته از احمد آزاد

تو نموندی با من اما میدونی که با منی میدونی تو با منی

من همه نیاز بودن کنج خونه ی تو

تو به دل جای نداشتی عشق مارو بنشونی عزیز

to be del jae nadashti eshghe maro beneshooni aziz

عشق مارو بنشونی

eshghe maro beneshooni aziz