loading...

آهنگ گلچین

,    ,    متن آهنگ پری کجایی,    تو ای پری کجایی مرضیه دانلود,    متن آهنگ تو ای پری کجایی مرضیه,    متن آهنگ تو ای پری کجایی

حسین بازدید : 121 شنبه 12 بهمن 1398


,   
,    متن آهنگ پری کجایی
,    تو ای پری کجایی مرضیه دانلود
,    متن آهنگ تو ای پری کجایی مرضیه
,    متن آهنگ تو ای پری کجایی اصفهانی
,    متن آهنگ تو ای پری کجایی همایون خرم
,    متن آهنگ تو ای پری کجایی بدون دکلمه
,    متن اهنگ تو ای پری کجایی امید نعمتی
,    متن آهنگ تو ای پری کجایی همایون خرم mp3
,    تو ای پری کجایی علیرضا قربانی
,    متن آهنگ
,   

•*¨*•♫شبی که آواز نی تو شنیدم
چو آهوی تشنه پی تو دویدم
دوان دوان تا لب چشمه رسیدم
•*¨*•♫نشانه ای از نی و نغمه ندیدم
تو ای پری کجایی که روخ نمی نمایی
از آن بهشت پنهان دری نمی گشایی
دل من سرگشته ی توست
نفسم آغشته ی توست
به باغ رویاها چو گلت بویم
در آب آیینه چو مج جوییم
•*¨*•♫تو ای پری کجایی
ماه و ستاره درد من میدانند
که به هم چو من پی تو سرگردانند
شبی کنار چشم پیداشو میانش
که من چو گل وا شد تو ای پری کجایی
•*¨*•♫که رخ نمی نمایی
از آن بهشت پنهان دری نمی گشایی
دل من سرگشته ی توست
نفسم آغشته ی توست
در این شب یلدا ز پی ات بوییم
•*¨*•♫به خواب و بیداری سخنت گوییم
تو ای پری کجایی







برچسب ها متن آهنگ پری کجایی تو ای پری کجایی مرضیه دانلود متن آهنگ تو ای پری کجایی مرضیه متن آهنگ تو ای پری کجایی اصفهانی متن آهنگ تو ای پری کجایی همایون خرم متن آهنگ تو ای پری کجایی بدون دکلمه متن اهنگ تو ای پری کجایی امید نعمتی متن آهنگ تو ای پری کجایی همایون خرم mp3 تو ای پری کجایی علیرضا قربانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو