loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ گلبرگ گلم گل روی طاقچه,    آهنگ حسن شماعی زاده گلبرگ گلم گل توی باغچه,    دانلود آهنگ گلبرگ شماعی زاده 320,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 423 دوشنبه 24 تیر 1398



,    دانلود آهنگ گلبرگ گلم گل روی طاقچه
,    آهنگ حسن شماعی زاده گلبرگ گلم گل توی باغچه
,    دانلود آهنگ گلبرگ شماعی زاده 320
,    دانلود آهنگ گلبرگ شماعی زاده با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ گلبرگ گلم گلی توی باغچه حامد پهلان
,    گلبرگ گلم گل توی باغچه ریمیکس
,    آهنگ گلبرگ گلم گل توی طاقچه
,    گلبرگ گلم گل توی باغچه حامد پهلان
,    آهنگ گلبرگ گلم حسن شماعی زاده

,   

 

 

 

گلبرگ گلم گل توی باغچه بی تو نبینم گلی روی طاقچه
ای ظالم بلا نظری به ما کن لبهات شیرینه اسممو صدا کن
دیگه دست خودم نیست دیگه دل تو دلم نیست دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست آره دوست دارم دست خودم نیست

دختر دخترا بیا درو وا کن از لای درا سری تو سرا کن
با گوشه چشم نظری به ما کن لبهات شیرینه اسممو صدا کن
دیگه دست خودم نیست دیگه دل تو دلم نیست دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست آره دوست دارم دست خودم نیست

بیا دختر زیبا نکن امروز و فردا نگو شکسته پل ها بذار پا روی دلها
گذر کن تک و تنها بیا اینور دنیا که با دستای خستم پلی ساختم ز گلها
دیگه دست خودم نیست دیگه دل تو دلم نیست دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست آره دوست دارم دست خودم نیست

پس پس میزنی دلمو دوباره اما با چشات میکنی اشاره
دست دست میکنی کار میده دستت این دل مال توست نپره ز دستت
دیگه دست خودم نیست دیگه دل تو دلم نیست دو چشمات ول کنم نیست
آره دوست دارم بار اولم نیست آره دوست دارم دست خودم نیست

 

http://entermusic.ir

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ گلبرگ گلم گل روی طاقچه آهنگ حسن شماعی زاده گلبرگ گلم گل توی باغچه دانلود آهنگ گلبرگ شماعی زاده 320 دانلود آهنگ گلبرگ شماعی زاده با کیفیت 320 دانلود آهنگ گلبرگ گلم گلی توی باغچه حامد پهلان گلبرگ گلم گل توی باغچه ریمیکس آهنگ گلبرگ گلم گل توی طاقچه گلبرگ گلم گل توی باغچه حامد پهلان آهنگ گلبرگ گلم حسن شماعی زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو