loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ سر راه برگشتنت آینه میکارم,    دانلود آهنگ ای داد دنگ شو 320,    دانلود آهنگ ای درد ای یار دنگ شو با کیفیت 320, &

حسین بازدید : 51 شنبه 06 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ سر راه برگشتنت آینه میکارم
,    دانلود آهنگ ای داد دنگ شو 320
,    دانلود آهنگ ای درد ای یار دنگ شو با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ ای داد ای یاد یار دنگ شو
,    سر رای برگشتنت آینه میکارم متن

http://nakaman1.ir

سر رای برگشتنت آینه میکارم

گلدونای دلتنگ و رو پله میزارم

لحظه های بی قصه رو طاقت ندارم

چشم من به راه عشق رفتنت گناه عشق

اون روی سیاه عشق

ماه من ماه من تو چاه عشق

یادمه اون شب که رفتی چشم و بستم

شیشه ی عمر جوونیم و شکستم

تا به تو پیغام دلجوویی فرستم

اسمتو با شیشه کندم روی دستم

درد اومد ای درد ای یاد یار

 آهنگ ای داد از دنگ شو 

داد اومد ای درد ای یاد یار

درد اومد داد اومد دلبر شیاد اومد

اما من دلبر نداشتم غیر تو دلبر نداشتم

حال اول درد عشق  ماه من کاری با آخر نداشتم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ سر راه برگشتنت آینه میکارم دانلود آهنگ ای داد دنگ شو 320 دانلود آهنگ ای درد ای یار دنگ شو با کیفیت 320 دانلود آهنگ ای داد ای یاد یار دنگ شو سر رای برگشتنت آینه میکارم متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو