loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ آلرژی شهاب قهرودی Lyrics Music Shahab Ghahroudi Alergy ترانه و شعر آهنگ آلرژی شهاب قهرودی در قبالت دلم مسئوله عاشق شدم به سیم آخر زدم حس دلمو بهت بگم سخته دل از تو کندن وقتی لبات میخ

حسین بازدید : 13 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ آلرژی شهاب قهرودی

Lyrics Music Shahab Ghahroudi Alergy

متن آهنگ آلرژی شهاب قهرودی

ترانه و شعر آهنگ آلرژی شهاب قهرودی

در قبالت دلم مسئوله عاشق شدم
به سیم آخر زدم حس دلمو بهت بگم

سخته دل از تو کندن وقتی لبات میخندن
بس که ماه میشی سرت یه دنیا توی جنگن

لامصب چشمات حرف میزنن با آدم
انگاری واقعا عشقه این حسو حالم

آلرژی دارم به لحظه های بی تو
جز تو این حسو به هیچ کسی ندارم

تکست آهنگ آلرژی شهاب قهرودی

هرچیم من بهت از علاقه م بگم
میدونی کم گفتم الاناس که از دست برم

با تو ریلکسمو یه سره میخندمو
من تو خوابم نمیدیدم که عاشق بشم

لامصب چشمات حرف میزنن با آدم
انگاری واقعا عشقه این حسو حالم

آلرژی دارم به لحظه های بی تو
جز تو این حسو به هیچ کسی ندارم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو