loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ چرا خوب دلبری کردی رضا شیری,    دانلود آهنگ چرا رفتی برنگشتی رضا شیری,    دانلود آهنگ چرا خواستی برنگردی چرا بام آشتی نکردی,  &n

حسین بازدید : 71 شنبه 11 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ چرا خوب دلبری کردی رضا شیری
,    دانلود آهنگ چرا رفتی برنگشتی رضا شیری
,    دانلود آهنگ چرا خواستی برنگردی چرا بام آشتی نکردی
,    دانلود آهنگ رضا شیری همه چیزم تویی
,    دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام زندگیم مرتبه
,    آهنگ جدید رضا شیری عاشقی یعنی همین
,    دانلود آهنگ رضا شیری عشقت شب و روزمه

,   

متن آهنگ جدید رضا شیری عشقت شب و روزمه

میری و من رو حسابی داغون میکنی من خودم دیدم نگاشون میکنی

بی تو میمیره دلم عزیزم باز میگم نرو هر چی که بگی گوش میدم راست میگم به التماس میگم

چرا خواستی بر نگردی چرا بام آشتی نکردی

چرا هر چی من نگات میکنم عزیزم تو بهم نگام نکردی

چرا خوب دلبری کردی میموندی صبر میکردی

من که عاشقت بودم دیوونت بودم کاشکی منو ول نمیکردی

شعر آهنگ جدید رضا شیری عشقت شب و روزمه

گریه داره آره گریه کاره گریه کاره هر روزمه

عیب نداره گلم عیب نداره عشقت شب و روزمه

گریه داره آره گریه کاره گریه کاره هر روزمه

می خونم آروم در گوشش چرا اون دیگه صدامو دوست نداره

چرا خواستی بر نگردی چرا بام آشتی نکردی

چرا هر چی من نگات میکنم عزیزم تو بهم نگام نکردی

چرا خوب دلبری کردی میموندی صبر میکردی

من که عاشقت بودم دیوونت بودم کاشکی منو ول نمیکردی

کجایی ببینی یه بدختی

یادت میفته هر وقتی

نیستی ببینی بد میشه حالش

سر نمیذاره اصلا رو بالشت

فک کن نباشی بتونه بخوابه

چرا خواستی بر نگردی چرا بام آشتی نکردی

چرا هر چی من نگات میکنم عزیزم تو بهم نگام نکردی

چرا خوب دلبری کردی میموندی صبر میکردی

من که عاشقت بودم دیوونت بودم کاشکی منو ول نمیکردی

 

https://www.jenabmusic.com/

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ چرا خوب دلبری کردی رضا شیری دانلود آهنگ چرا رفتی برنگشتی رضا شیری دانلود آهنگ چرا خواستی برنگردی چرا بام آشتی نکردی دانلود آهنگ رضا شیری همه چیزم تویی دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام زندگیم مرتبه آهنگ جدید رضا شیری عاشقی یعنی همین دانلود آهنگ رضا شیری عشقت شب و روزمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو