loading...

آهنگ گلچین

دانلود موزیک ویدیو مهراب و معراج بنام ان ای,دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,متن ترانه مهراب و معراج بنام ان ای ,تکست موزیک مهراب و معراج بنام ان ای ,مهراب و معرا

حسین بازدید : 105 چهارشنبه 23 فروردین 1396


متن و تکست آهنگ مهراب و معراج بنام ان ای N a ljk Hik\' hk hd livhf , luvh[

#مهراب_رضا_گردشی_NA

#معراج
بزن داداش
 حالاکه تو انفرادیم مشت اخرو بزن داداش
بزن بریدم
دیگه نمیکشم
همه زدن توهم بزن داداش
حالا که تو انفرادیم بزن لامصب
بزن که همه ی دنیا زدن
بزن که همه رفتن
بزن
#مهراب
بعد رفتنت همه کوچه ها رو گشتم
امشب که هیچ تا آخر دنیا نمیبخشم
میپوکونه آدمو چشمای حسود
از قدیم گفتن داغون تر نبود؟
شکست عشقی زیاده خرابه ها پره


خیلی درده سرنگت کنج شاهرگ بخوره
مادرم با طناب دستامو میبنده
عشقم از کنج خرابه رد میشه میخنده

همه سرنگای شهر شده همرنگ خونم
رفتییییی اعتیاد افتاد به جونم
سرمو بالا گرفتم ندیدی ولی
خیلی وقته از این فرهاد تلخ شیرین تری
مامانم حتی به روم دیگه نمیخنده
بابام کش تزریقو میبست که چشامو میبستم
قربون حرمت بهشتی که زیرپاته
رفتی دعام کنی در مسجدارو بستن
نوکرتم ننه
 هرچی میکشه پسرت تقصیر یه زنه
مخلصتیم بابا
همه به ما زدن فقط مونده دنیا بزنه
شرمندتم خواهر
نتونستم پشتت باشم مثل یه برادر
حلالم کن خدا
نه بخاطر من بخاطر اشک خواهر
درست وقتی بریدم که سرنگ رفت تو رگام
من از همه خوردم مامان،مادر کیو بگام
از قدیم گفتن بالاتر از سیاهی رنگی نیس
وقتی عشقمو گرفتش این دنیای حریص
خیلی سخته پدرت بگه به من نگو بابا
مادرت دعا کنه از رو زمین ورت داره خدا
هرروز قرصای مسکنو اوردوزو تزریق
هرروزبدن دردو سردردو سرفه های عمیق
اصلا دلسوز من نباش خانوم من نباش
عاشق من نباش بودم داغون ترااا
خیلی سعی کردم از این آب وهوا درآم
مامان بابا دعا کنید برام
دیگه آمپول هوا میره تو رگ این تنو
آره بدی خوبی دیدید حلال کنید منو
چقد نبودیو به خاطراتمون نفس دادم
اصن ندیدیو خماری چشاتو پس دادم
#رضا_گردشی
ای دل دیونه نگیر سراغشو
این خونه رفتی خرابه شد
عشقت دیونه شد
نمیگذره خدا ازت دلم شکسته بود دیدی
نمیگذره خدا ازت خنجرو از پشت کشیدی
من حلالت نمیکنم نفسای اخره دیگه
هرچی کشیده این دلم همه رو به خدا میگه
#مهراب
ساقی این سری یه چیزی بپیچ که
عشقمو نشناسم خونمو نشناسم
ساقی این سری قلابیشو بده
میخام تا صبح فاز بگیرم گریه کنم بازم
ساقی منو اینجوری نبینا
من یلی بودم شاخ یه ملتو میشکوندم
کمرمو نبین خم شده میدونم
من خواننده بودم یه زمانی میخوندم
تا حالا آهنگ مهرابو شنیدی؟
شاید دوست نداشته باشی اخه میگن صداش خستس
این آدم امشب لنگ پول مواده و
هرجایی که میره همه درا به روش بستس
بعضی وقتا از خودم خجالت میکشم
از مامان بابا طرفدار دوآتیشم
الان معتای که نای خوندن ندارم
ولی ابالفضلی منم یه روز دوباره پامیشم
خاطرات حلالت جوونیم حلالت
گریه هام حلالت ولی نباشه ملالت
آخرین مصرفم فروش حلقته
بیخیال اعتیاد من شو شاید مصلحته
یه روز گنده ی این محل  جلوم تن خمو راست میکرد
امروز زانو زدم جلو اون که کفشمو واکس میزد
با اونی پریدی که قیچی دستشو میبره
تنم پره جای تیغه بگو به ما نمیخوره
#رضا_گردشی
نمیگذره خدا ازت دلم شکسته بود دیدی
نمیگذره خدا ازت خنجرو از پشت کشیدی
من حلالت نمیکنم نفسای آخره دیگه
هرچی کشیده این دلم همه رو به خدا میگه

 







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو مهراب و معراج بنام ان ای دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 متن ترانه مهراب و معراج بنام ان ای تکست موزیک مهراب و معراج بنام ان ای مهراب و معراج بنام ان ای کیفیت عالی دانلود ترانه مهراب و معراج بنام ان ای کد آهنگ جدید مهراب و معراج بنام ان ای دانلود آهنگ با لینک مستقیم مهراب و معراج بنام ان ای تکست آهنگ مهراب و معراج بنام ان ای کد موزیک جدید مهراب و معراج بنام ان ای دانلود آهنگ مهراب و معراج بنام ان ای فروردین 96 Hik\' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ جدید تکست نایس مهراب و معراج بنام ان ای دانلود آهنگ مهراب و معراج بنام ان ای سایت ایکس نایس مهراب و معراج بنام ان ای دانلود آهنگ مهراب و معراج بنام ان ای کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراب و معراج بنام ان ای متن آهنگ مهراب و معراج بنام ان ای دانلود آهنگ جدید مهراب و معراج بنام ان ای کیفیت 320 کد موزیک مهراب و معراج بنام ان ای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو