loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ من همیشه با تو هستم,    دانلود آهنگ من همیشه باتو هستم مسعود و مهرشاد,    دانلود آهنگ زمونه من همیشه باتو هستم,    کلیپ من

حسین بازدید : 27 دوشنبه 29 مهر 1398


,    دانلود آهنگ من همیشه با تو هستم
,    دانلود آهنگ من همیشه باتو هستم مسعود و مهرشاد
,    دانلود آهنگ زمونه من همیشه باتو هستم
,    کلیپ من همیشه با تو هستم تورو از جون میپرستم
,    فیلم من همیشه با تو هستم تورو از جون میپرستم
,    این صدای قلبمه میشنوی آره یا نه من فقط با تو میتونم تواین دنیا بمونم
,    دانلود اهنگ من فقط با تو میتونم تواین دنیا بمونم
,    متن من همیشه باتو هستم
,    دانلود آلبوم باشه قبول مسعود و مهرشاد

http://nakaman.org/5182/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85.html

من همیشه با تو هستم تو رو از جون میپرستم

من فقط با تــــو می تونم توی این دنیا بمــــونم

اگه تو نمونی پیشم میبینی دیوونه میشم

این صدای قلبمه میشنوی آره یا نه

میتونی داد بزنم عشقمی یا نه

آخه من از تو میترسم میگن عاشقی جنونه

نمیگم عاشقی مرده اما دیگه بی فروغه

آهنگ زمونه ( من همیشه با تو هستم ) مسعود و مهرشاد

توی این دوره و زمونه بعضی كارامون حرومه

آی زمونه آی زمونه من شدم بی آشیونه

چرا رسم عاشقیمون چنین شده به هر بهونه

تو یكی مثل صداقت من یكی مثل فلاكت

تو شدی عاشق سوختن منو دل رو بر تو دوختن

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ من همیشه با تو هستم دانلود آهنگ من همیشه باتو هستم مسعود و مهرشاد دانلود آهنگ زمونه من همیشه باتو هستم کلیپ من همیشه با تو هستم تورو از جون میپرستم فیلم من همیشه با تو هستم تورو از جون میپرستم این صدای قلبمه میشنوی آره یا نه من فقط با تو میتونم تواین دنیا بمونم دانلود اهنگ من فقط با تو میتونم تواین دنیا بمونم متن من همیشه باتو هستم دانلود آلبوم باشه قبول مسعود و مهرشاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو