loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ حس ناب,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ حس ناب ,فرزاد فرخ حس ناب,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ حس ناب ,دان

حسین بازدید : 187 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ حس ناب,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ حس ناب ,فرزاد فرخ حس ناب,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ حس ناب ,دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ حس ناب,دانلود آهنگ فرزاد فرخ حس ناب با کیفیت 320,متن آهنگ فرزاد فرخ حس ناب ,

من به ساز تو میرقصم تا تو با منی نمیترسم
با تو هر روز عاشق هستم چشماتو من میپرستم
تو از کجا شکفتی که هر شب شب نیلوفری باشه
گل عاشقی مون صورتی باشه صورتی باشه
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی
من همونم همون عاشق خجالتی تو واسه من فراتر از یه عادتی

naslemusic.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ حس ناب Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ حس ناب فرزاد فرخ حس ناب متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ حس ناب دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ حس ناب دانلود آهنگ فرزاد فرخ حس ناب با کیفیت 320 متن آهنگ فرزاد فرخ حس ناب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو