loading...

آهنگ گلچین

, آهنگ تو با رقص و ناز و آواز , دانلود آهنگ اومدی باز اومدی با رقص و اواز اومدی , اومدی باز اومدی ایوان باند , اهنگ اومدی باز اومدی با رقص واواز اومدی , ایوان ب

حسین بازدید : 445 جمعه 01 تیر 1397
X آهنگ تو با رقص و ناز و آواز X دانلود آهنگ اومدی باز اومدی با رقص و اواز اومدی X اومدی باز اومدی ایوان باند X اهنگ اومدی باز اومدی با رقص واواز اومدی X ایوان بند اومدی باز اومدی X آهنگ اومدی باز اومدی ایوان باند X دانلودآهنگ اومدی باز اومدی X دانلود آهنگ چشم آهوی تو را دیدم و بیخواب شدم X اهنگ چشم اهوی تو را دیدم و بیخواب شدم

دانلود آهنگ جدید ای جان از ایوان باند همراه متن آهنگ با بالاترین کیفیت

Download Music Evan Band Ahange Ey Jan.mp3

دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام ای جان + متن کامل آهنگ

نام خواننده: ایوان باند ؛ نام آهنگ: ای جان ؛ دسته بندی: آهنگ ایرانی ؛ پخش آهنگ: موزیک من

دانلود آهنگ جدید ای جان از ایوان باند همراه متن آهنگ

اومدی باز اومدی با رقص و آواز اومدی

دلمو بردی ولی آخ که چه با ناز اومدی

شب شد و ماه اومدی با دل من راه اومدی

دانلود موزیک ای جان با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

 

♫♫♫

متن آهنگ جدید ایوان باند بنام ای جان

اومدی باز اومدی با رقص و آواز اومدی
دلمو بردی ولی آخ که چه با ناز اومدی
شب شد و ماه اومدی با دل من راه اومدی
دلمو بردی ولی آخ که چه دلخواه اومدی
نه ازم دور نشو بند نیا که نفسی راز زیبای
منی و فاش نشو پیش کسی
باز لبخند بزن چال بیوفته گونتو
که گرفتار کنی این منو این دیوونتو
چشم آهوی تورو دیدم و بی خواب شدم
مو شرابی زدی و بدجوری بی تاب شدم
آخ چه وحشیانه زیبایی نمیدونی خودت
چشم آهوی تورو دیدم و بی خواب شدم
مو شرابی زدی و بدجوری بی تاب شدم
آخ چه وحشیانه زیبایی نمیدونی خودت
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید ایوان باند بنام ای جان
♫♫♫♫♫♫
صدای تو آهنگ خوش بارون واسم
بذار عطر تو جا بمونه بازم روی لباسم
غریبگی نکن دوباره چون که دیره دیگه
به جز اسم تو توی گوش دل نمیره دیگه
صدای تو لالایی که میاره خوابو
نوارش تو میسازه منه خونه خرابو
غریبگی نکن دوباره چون میگیره قلبم
به هر طرف بره رو به توئه مسیر قلبم
چشم آهوی تورو دیدم و بی خواب شدم
مو شرابی زدی و بدجوری بی تاب شدم
آخ چه وحشیانه زیبایی نمیدونی خودت
چشم آهوی تورو دیدم و بی خواب شدم
مو شرابی زدی و بدجوری بی تاب شدم
آخ چه وحشیانه زیبایی نمیدونی خودت

http://www.mymusics.ir/53355/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%87%D9%85/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها آهنگ تو با رقص و ناز و آواز دانلود آهنگ اومدی باز اومدی با رقص و اواز اومدی اومدی باز اومدی ایوان باند اهنگ اومدی باز اومدی با رقص واواز اومدی ایوان بند اومدی باز اومدی آهنگ اومدی باز اومدی ایوان باند دانلودآهنگ اومدی باز اومدی دانلود آهنگ چشم آهوی تو را دیدم و بیخواب شدم اهنگ چشم اهوی تو را دیدم و بیخواب شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو