loading...

آهنگ گلچین

  دانلود آهنگ بازی از مهراس من حولسم به توئه تو دلت پیش کی گیره تو فراموشی گرفتی من تو رو یادم نمیره به دلم مونده ی بار جنگ نشه میون ما جوری قلبمو زدی که نمیشه رو به راه نمیتونم بمونم تا ابد با

حسین بازدید : 77 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

دانلود آهنگ بازی از مهراس

من حولسم به توئه تو دلت پیش کی گیره
تو فراموشی گرفتی من تو رو یادم نمیره
به دلم مونده ی بار جنگ نشه میون ما
جوری قلبمو زدی که نمیشه رو به راه
نمیتونم بمونم تا ابد با غم تو
تو که هوا نشدی تا بشم آدم تو

این همه بازی در نیار میشه فهمید از نگات
من یا آدمهای دورت کی مهمتره برات

 

 
به خودت دروغ نگو نمیتونی بد بشی
سنگی اما نمیتونی ساده از من رد بشی

تکست آهنگ بازی از مهراس


خودتو واسه ی لحظه جای من بذار
من بهت دروغ نگفتم حتی واسه ی یک بار
تو به هر دری زدی که دل من ازت خسته بشه
بگو این دیوونه جز تو به کی وابسته بشه

نبینم دلت گرفته ازم خسته شدی
نکنه لج کردی توی که دلبسته شدی
اینکارا رو میکنی که دلم روی بند توئه
عشقم تو بخند دلم دیوونه لبخند توئه

این همه بازی در نیار میشه فهمید از نگات
من یا آدمهای دورت کی مهمتره برات
به خودت دروغ نگو نمیتونی بد بشی
سنگی اما نمیتونی ساده از من رد بشی

 

دانلود آهنگ جدید مهراسبه نام بازی
Download NewSong By Mehras Called bazi

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.37 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.37 مگابایت)

 

 

منبع - بالموزیک

 







برچسب ها دانلود ریمیکس بازی از مهراس کد آهنگ پیشواز بازی از مهراس ایرانسل دانلود آهنگ بازی از مهراس با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید بازی از مهراس کد آهنگ پیشواز بازی از مهراس همراه اول دانلود آهنگ بازی از مهراس متن آهنگ بازی از مهراس دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بازی از مهراس با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو