loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ دل خسته بهنام صفوی,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320,    دانلود اهنگ دل خسته از این جدایی,    دانلود آهنگ بخ

حسین بازدید : 97 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398

,    دانلود آهنگ دل خسته بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320
,    دانلود اهنگ دل خسته از این جدایی
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی
,    کد پیشواز دل خسته بهنام صفوی همراه اول
,    بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم رضا صادقی
,    متن با خاطراتت چه کنم
,    دانلود ترانه با خاطراتت چه کنم
,    آکورد آهنگ دل خسته بهنام صفوی

,   

 

متن آهنگ بهنام صفوی بنام دل خسته

بخوام از تو بگذرم
من با یادت
چه کنم
تو رو از یاد،ببرم
با خاطراتت
چه کنم
حتی از یاد ببرم
تو و خاطراتتو
بگو من
با این دل
خونه خرابم
چه کنم

تو همونی
که واسم
یه روزی
زندگی بودی
توی رویاهای من
عشق همیشگی بودی
آره سهم من فقط
از عاشقی
یه حسرته
بی کسی
عالمی داره
واسه ما
یه عادته
چه طور
از یاد ببرم
اون همه
خاطراتمو
آخه با
چه جراتی
به دل بگم
نمون،برو
دل دیگه
خسته شده
به حرف من
گوش نمیده
چشم به راه تو
می مونه
همیشه،غرق امیده
چشم به راه تو
می مونه
همیشه غرق امیده

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دل خسته از بهنام صفوی

♫♫♫♫♫♫

بخوام از تو بگذرم
من با یادت
چه کنم
تو رو از یاد،ببرم
با خاطراتت
چه کنم
حتی از یاد ببرم
تو و خاطراتتو
بگو من
با این دل
خونه خرابم
چه کنم

https://msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ دل خسته بهنام صفوی دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320 دانلود اهنگ دل خسته از این جدایی دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی کد پیشواز دل خسته بهنام صفوی همراه اول بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم رضا صادقی متن با خاطراتت چه کنم دانلود ترانه با خاطراتت چه کنم آکورد آهنگ دل خسته بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو