loading...

آهنگ گلچین

آهنگ های: ای خدا  / من با وداع جایی نمیرم / چی به روزه من آوردیالهی داغونت کنه  /  تو مهربونم نشدیبرگرد / آرزوی دیدنتای خداعشق من بذار برو تنها شدمتوی این تنهایی ها

حسین بازدید : 79 شنبه 13 مرداد 1397

آهنگ های:


ای خدا  / من با وداع جایی نمیرم / چی به روزه من آوردی

الهی داغونت کنه  /  تو مهربونم نشدی

برگرد / آرزوی دیدنت


ای خدا

عشق من بذار برو تنها شدم

توی این تنهایی ها من پیر شدم

میدونی که بی تو سخته زندگی

تو بدون که خیلی از تو دلخورم

ای خدا داری صدامو میشنوی

غمو غصه شده تارو پوده من

ای خدا تورو خدا کاری بکن 

داره آتیش میگیره وجوده من 

ای خدا کاری بکن 

چیزی بگو حرفی بزن

مردم از این بدبختی های روزگار

 

من با وداع جایی نمیرم

تو بدون من با وداع جایی نمیرم

یعنی من دیگه تورو هیچ وقت نبینم؟

بعد تو تنها ترینم گوشه گیرم

تو بدون من با وداع جایی نمیرم

اگه تنهاترینم من تمومه آرزوهاته 

همه اشکو همه زاریم فدای تار موهاته

تو احساسه منو کشتی هنوزم از تو دلگیرم

تمومه خاطراتت مرد منم بعد تو میمیرم

 

باورش سخته هنوزم تو نباشی 

منو از یاد ببری یا بی وفا شی

با وداع حتی اگه تنهام بذاری 

باورم نممیشه که از من جدا شی

 

چی به روزه من آوردی

تو که هیچی نمی دونی از منو از سر نوشتم

میدونم اصلاً نخوندی نامه هایی که نوشتم

با چه شوقی عاشقونه چشم به راهه تو نشستم

باتو هیچی کم نداشتم بی تو بدجوری شکستم

 

یا نرو یا اگه رفتی خاطراتتو نمی خوام 

به خدا این دفه رفتی دیگه دنبالت نمیام

خسته ام از همه حرفات به تو هم خوبی نیومد

برو و منو رها کن دیگه صبر من سر اومد

 

دیگه بسمه نمی خوام که سراغمو بگیری

برو که حقته انگار دیگه از دوریم بمیری 

میدونم هرجا که باشم واسه تو فرقی نداره

چی به روزه من آوردی که داره اشکام میباره

 

کاش می شد بازم میموندی عشقو یاد من میدادی

من از اول می دونستم که تو از سرم زیادی

کاش از اولش می گفتی که یه روز  میخوای نباشی

نه وقتی دل به تو بستــــم بری و از من جداشی

توی خاطرم میمونه که تو رفتی بی بهونه 

بخدا ناله ی شبهام خون بهای عشقمونه

سرتو بالا بگیرو بگو عاشقم نبودی 

من برات بازیچه بودم تو بگو برام چی بودی

 

دیگه بسمه نمی خوام که سراغمو بگیری

برو که حقته انــگار دیگه از دوریم بمیری 

میدونم هرجا که باشم واسه تو فرقی نداره

چی به روزه من آوردی که داره اشکام میباره

 

الهی داغونت کنه

الهی آسمون تو همیشه تیره بمونه

تسلیم رویا ها بشی زندونیه بی بهونه

الهی بارونه چشات همیشه باشه جاری و

این دله سنگت بمونه دائم تو بی قراری و

الهی هرگز نبینی بوی خوشی از زندگی

حتی نتونی حرفاتو به گوشه آینه ها بگی

الهی داغونت کنه تنهایی تا عمقه قفس

برسه اون لحظه ای که نمونه تو سینت نفس

تویی که ساده از منو ترانه هام گذشتی و

یه روزه پاییزی و سرد رفتی و برنگشتی و

من موندمو حسه بده تبعید اجباری تو خواب

رفتی و من موندمو باهزار سواله بی جواب

 

صدای خسته منو بارون پشته شیشه ها

تصویر غم آلوده شم تو پیچ تند جاده ها

از تو فقط تو ذهن من یه خاطره جا موندو بس

همراهه تو بودم ولی نبودی تو یه هم نفس

رد شدی از شبه منو خلوته لحظه های من

رسیدی به فاجعه ی تلخه بده جدا شدن

رفتن تو ندیدنو ندیدنت وقت سفر 

رفتی و من موندمو من تو این شبای پر خطر

 

تویی که ساده از منو ترانه هام گذشتی و

یه روزه پاییزی و سرد رفتی و برنگشتی و

من موندمو حسه بده تبعید اجباری تو خواب

رفتی و من موندمو باهزار سواله بی جواب

 

تو مهربونم نشدی

هرچی که خواستی شدمو تو مهربونم نشدی

حتی یه بار با خبر از حس درونم نشدی

حتی یه بار نفهمیدی من تا کجا می فهممت

دلم هزارتا غم داره اما میخوام ببخشمت

 

میبخشمو میگذرم از بیتو یه تنها میمونم

میخوام برم چرا میگی بدون تو نمیتونم

میرمو به خدا قسم خاطره هاتو نمیخوام

شاید تو باور نکنی اما دیگه مردی برام

نه نمیخوام بمونی و از این دیوونه تر بشم

هوا هوای رفتنه می بینی که پر میکشم

میرم تا روح خستمو زخمی تر از این نبینی

تموم شدن بهونه هام تو دیگه انگار همینی

 

برگرد

من با چشمای نجیبت به یه آسمون رسیدم

بهترین خاطره هامو با تو نقاشی کشیدم

با نگاهت پر گرفتم تا به آسمون آواز

با تو پر شد تنه خستم از شکوهه حس پرواز

 سهم من تو بودی از عشق تو شبای بی ستاره

تویی که سپردی من رو به تولدی دوباره

تویی که ترانه ی من پیش حرفات کم میاره

تویی که وقتی نباشی بارون از چشام میباره

 

برگرد که امشب میون مون دیگه فاصله نمونه

برگرد که امشب دلم به یاد چشمات ترانه خونه

 

آرزوی دیدنت

 آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم

عاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدم

عاشقم قد تمامه عالمه قصه ی دوست

گوش به زنگه ساعته صدای پای توشدم

تو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دوایی

تو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دوایی

 

تو امیده آخره من تو تمومه آرزومی

مثل آب پاکو زلالی مثله آینه پیش  رومی

من یه قایقه شکسته با یه لنگره قدیمی

توی او دریای آروم با یه ساحله صمیمی

آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم

عاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدم

 

آتنا

یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم

بغض دلمو شکسته میخوام تنها بمونم

یادم میاد یه روزی دنیام عوض شد انگار

تا زل زدم تو چشمات برای اولین بار

تو بودی تک درختی توی کویر قلبم 

برای قلب خستم بودی عزیزو همدم

اما چه زود گذشتن روزای آشنایی

ببین که سرنوشتم چه ساده شد جدایی

 

ای آتنا عزیزم تو فکرمی میدونم

منم با چشم گریون تو حسرتت میمونم

نامردما نذاشتن تو مال من بمونی

تورو ازم گرفتن نموند ازت نشونی

 

چه کنم تو این شبای بی ستاره

چشم بارونی اون برمن بباره 

چه کنم عزیز ناز مهربونم بتونه

دستاشو تو دستام بذاره

 








برچسب ها متن آهنگ مجید علیپور کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور دانلود آهنگ مجید علیپور رمیکس Remix دانلود آهنگ مجید علیپور کیفیت 320 دانلود آهنگ مجید علیپور کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید علیپور کد آوای انتظار همراه اول مجید علیپور دانلود آهنگ مجید علیپور کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو