loading...

آهنگ گلچین

    یکاری میکنم عاشق من شی نتونی از دلم ساده تو رد شی یکاری میکنم هرشبو هر روز بگی دوستم داری عاشق من شی بگی دوستم داری عاشق من شی من میگم عاشقتم صدام کن با چشات بازم منو نگام کن هر

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 10 بهمن 1397

 

 

یکاری میکنم عاشق من شی

نتونی از دلم ساده تو رد شی

یکاری میکنم هرشبو هر روز

بگی دوستم داری عاشق من شی

بگی دوستم داری عاشق من شی

من میگم عاشقتم صدام کن

با چشات بازم منو نگام کن

هر چی خواستی تو بگی قبوله

روی دوست داشتن من حساب کن

 

روی دوست داشتن من حساب کن

دوستت دارم به دلم خیلی نشستی

نگو دل به من نبستی

اون که میخوام پیش من باشه تو هستی

به دلم خیلی نشستی

میخوام بیامو دست تو رو بگیرمو

همیشه پیش تو بشینمو

هرشب خواب تورو ببینمو

من میگم عاشقتم صدام کن

با چشات بازم منو نگام کن

هر چی خواستی تو بگی قبوله

روی دوست داشتن من حساب کن

روی دوست داشتن من حساب کن

دوستت دارم به دلم خیلی نشستی

نگو دل به من نبستی

اون که میخوام پیش من باشه تو هستی

به دلم خیلی نشستی

میخوام بیامو دست تو رو بگیرمو

همیشه پیش تو بشینمو

هرشب خواب تورو ببینمو

من میگم عاشقتم صدام کن

با چشات بازم منو نگام کن

هر چی خواستی تو بگی قبوله

روی دوست داشتن من حساب کن

روی دوست داشتن من حساب کن

http://nicmusic.net







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو