loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید  دو خط موازی محمد علیزاده,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول  دو خط موازی محمد علیزاده , دو خط موازی محمد علیزاده,دانلود آه

حسین بازدید : 51 دوشنبه 01 بهمن 1397

دانلود آهنگ جدید  دو خط موازی محمد علیزاده,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول  دو خط موازی محمد علیزاده , دو خط موازی محمد علیزاده,دانلود آهنگ بیکلام  دو خط موازی محمد علیزاده,دانلود آهنگ  دو خط موازی محمد علیزاده با کیفیت 320,متن آهنگ  دو خط موازی محمد علیزاده ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  دو خط موازی محمد علیزاده ,

 

 

متن آهنگ دو خط موازی محمد علیزاده

♪♪♫♫♪♪♯

خستگیش موند به تنم این همه راه اومدم
دوباره ندیدمت بدم اومد از خودم
♪♪
این همه راه اومدم دیدی جون به لب شدم
♪♪
نمیدونی چی گذشت اما دم نمیزنم
من و تو تا ته بازی مثل دو خط موازی
♪♪♫♫♪♪♯ من دیگه بی تو میمیرم تو باید بی من بسازی ♪♪♫♫♪♪♯
♪♪♫♫♪♪♯ خستگیش مونده تنم این همه راه اومدم ♪♪♫♫♪♪♯
دوباره ندیدمت بدم اومد از خودم
دیگه دیوونه شدم فکر میکردم عاقلم
حسرت دیدن تو آخرش موند به دلم
♪♪
من و تو تا ته بازی مثل دو خط موازی
♪♪
من دیگه بی تو میمیرم تو باید بی من بسازی
https://upmusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دو خط موازی محمد علیزاده دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دو خط موازی محمد علیزاده دو خط موازی محمد علیزاده دانلود آهنگ بیکلام دو خط موازی محمد علیزاده دانلود آهنگ دو خط موازی محمد علیزاده با کیفیت 320 متن آهنگ دو خط موازی محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل دو خط موازی محمد علیزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو