loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراب همسایه,دانلود آهنگ جدید مهراب همسایه کیفیت 320 ,دانلود آهنگ جدید تکست نایس مهراب همسایه ,دانلود موزی

حسین بازدید : 145 چهارشنبه 23 فروردین 1396



 متن آهنگ مهراب همسایه ljk Hik' livhf ilshdi

دیگه کسی نمونده که بگه پشتت می مونم

وصیت می کنم واسم نماز نخونن

اصلا بالاسرم نذارین کسی گریه کنه

من جوون بودم ولی با عقاید کهنه

من میرم زیر خاکی که از زندگی آزاده

من مهرابم اسمی به معنی سجاده

این دردا واسه امثال من یه عمره خاطره س

این خاطره بود ولی بدجوری کمرمو شکست

من صدای اون بچه ایم که آینده میاد

به تو میگه مادر ولی پدرشو می خواد

وقتی بزرگ بشه نذار بیاد سر خاکم

بگو خدا دوسم داره فقط یه ذره ناپاکم


بگو وقتی تحملش تاق شد

روز و شبش دود و دم همین یه اتاق شد

لرزش دست و پام خون تا خرخره رسیده

شاه رگای پاره مفصل بریده

ناخونای زخمی دیوارای خونی

با قرص دیازپامو یه مرگ آسمونی

صدای جیغ و داد اون مادر معصومم

هوای دلگیر خونه که میکه محرومم



 http://nicmusic.org/


دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراب همسایه دانلود آهنگ جدید مهراب همسایه کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید تکست نایس مهراب همسایه دانلود موزیک ویدیو مهراب همسایه دانلود آهنگ با لینک مستقیم مهراب همسایه متن آهنگ مهراب همسایه مهراب همسایه کیفیت عالی تکست موزیک مهراب همسایه مهراب همسایه تکست آهنگ مهراب همسایه Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ مهراب همسایه کیفیت عالی دانلود ترانه مهراب همسایه کد آهنگ جدید مهراب همسایه کد موزیک مهراب همسایه متن ترانه مهراب همسایه دانلود آهنگ مهراب همسایه فروردین 96 کد موزیک جدید مهراب همسایه دانلود آهنگ مهراب همسایه سایت ایکس نایس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو