loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ دیگه نمیشه تو رو نخوام,    دانلود اهنگ دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطره هام,    دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام,  &n

حسین بازدید : 37 شنبه 12 آبان 1397




,    دانلود اهنگ دیگه نمیشه تو رو نخوام
,    دانلود اهنگ دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطره هام
,    دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام
,    دانلود اهنگ بیا وسط خاطره هام

,   




http://www.jenabmusic.com

متن آهنگ علیرضا امیری نمیشه تو رو نخوام

 نمیتونی باور کنی میش بهم عادت کنی

تو میتونی اعصابمو با یه نگاه راحت کنی

نمیتونی باور کنی نمیشه به من سر کنی

آره مث دیوونه هام ولی میتونی حالمو بهتر کنی

حال منو تو میدونی فقط نمیتونه کسی درکم کنه

مطمئنم تو همون کسی که نمیتونه منو ترکم کنه

من که میمیرم برات نفسامه نفسات

حتی وقتی پیش منی باز دلم تنگ میشه برات

نمیشه تو رو نخوام بذار همه بدونن که عاشق توام

این عشقه فقط دلم میخواد تو باشی مال خودم

این دیوونه با تو غیر ممکنه دیگه یه لحظه تنها بمونه

عزیزم عزیزم

نمیشه تو رو نخوام بذار همه بدونن که عاشق توام

این عشقه فقط دلم میخواد تو باشی مال خودم

این دیوونه با تو غیر ممکنه دیگه یه لحظه تنها بمونه

عزیزم عزیزم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه نمیشه تو رو نخوام دانلود اهنگ دیگه نمیشه تو رو نخوام بیا وسط خاطره هام دیگه نمیشه تورو نخوام بیا وسط خاطره هام دانلود اهنگ بیا وسط خاطره هام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو