loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ محسن یگانه امشب قراره,    دانلود آهنگ محسن یگانه امشب قراره که با خاطرات تو,    اهنگ محسن یگانه امشب قراره,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 107 جمعه 16 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ محسن یگانه امشب قراره
,    دانلود آهنگ محسن یگانه امشب قراره که با خاطرات تو
,    اهنگ محسن یگانه امشب قراره
,    دانلود آهنگ بیت آخر محسن یگانه با کیفیت 320
,    دانلود کنسرت بیت آخر محسن یگانه
,    دانلود آهنگ امشب قراره که با خاطرات تو
,    اهنگ محسن یگانه امشب قراره که با خاطرات تو
,    اهنگ محسن یگانه امشب قراره که باخاطرات تو
,    اجرای زنده بیت اخر محسن یگانه
,   


دانلود آهنگ محسن یگانه بیت آخر

امشب آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی محسن یگانه بنام بیت آخر ( آلبوم حباب ) همراه با متن و دو کیفیت 320 و 128

شعر و آهنگسازی : محسن یگانه

Exclusive Song: Mohsen Yeganeh – “Beite Aakhar” With Text And Direct Links In UpMusic

14074804091760854405c6d850 دانلود آهنگ محسن یگانه بیت آخر

 

متن آهنگ بیت آخر محسن یگانه

♪♪♫♫♪♪♯

حرفامو میشنوی از لا به لای شعر

اینجوری بهتره اما بدون هنوز شبهام بدون اشک

محال بگذره محال بگذره

♪♪♫♫♪♪♯ بودی کنار من اما چه سوت و کور ♪♪♫♫♪♪♯

من بودم و خودم با این همه ولی

از گوشه گیریات خسته نمیشدم

تو با خودم که هیچ با سایه منم حرفی نمی زدی

با این همه ولی به شب نشینی دلم خوش اومدی

از چی برات بگم وقتی نگفته ها با من اجین شده

حس میکنم دلم غمگین ترین دل روی زمین شده

♪♪♫♫♪♪♯

UpMusicTag دانلود آهنگ محسن یگانه بیت آخر

♪♪♫♫♪♪♯

روزا که میگذرن اما محاله که حسم عوض بشه

اخه هرشب یه ذره شعر روح خرابمو سمت تو میکشه

امشب قراره که با خاطرات تو بازم بشینمو باز درد دل کنم

با کاغذای شعر صبحو ببینمو غرق خودم بشم

با قطره های اشک رو کاغذای خیس

این بیت آخره اما همیشه شعر

♪♪♫♫♪♪♯ پایان قصه نیست / پایان قصه نیست ♪♪♫♫♪♪♯

پایان قصه نیست / پایان قصه نیست

پایان قصه نیست

♪♪♫♫♪♪♯

محسن یگانه بیت آخر

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ محسن یگانه امشب قراره دانلود آهنگ محسن یگانه امشب قراره که با خاطرات تو اهنگ محسن یگانه امشب قراره دانلود آهنگ بیت آخر محسن یگانه با کیفیت 320 دانلود کنسرت بیت آخر محسن یگانه دانلود آهنگ امشب قراره که با خاطرات تو اهنگ محسن یگانه امشب قراره که با خاطرات تو اهنگ محسن یگانه امشب قراره که باخاطرات تو اجرای زنده بیت اخر محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو