loading...

آهنگ گلچین

 آهنگ نگام کن افشین  دانلود آهنگ نگام کن افشین ,دانلود آهنگ نگام کن افشین  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگام کن افشین ,متن آهنگ نگام کن افشین ,کد آوای انتظار همراه اول نگام کن

حسین بازدید : 65 یکشنبه 18 شهریور 1397

 آهنگ نگام کن افشین 
 دانلود آهنگ نگام کن افشین ,دانلود آهنگ نگام کن افشین  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگام کن افشین ,متن آهنگ نگام کن افشین ,کد آوای انتظار همراه اول نگام کن افشین ,دانلود آهنگ نگام کن افشین  رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول نگام کن افشین ,
دانلود موزیک ویدیو نگام کن
نه نه نه نفس مننه نه نه نرو نرواین دل عاشق من 
من عاشق جشم سیاتمنکام کن 
من تشنه ی طعم لباتم صدام کن
تو میدونی بوی نفسهات جه خوبه 
تو میدونی دلم واسه تو میکوبه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره


این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو کیره عیبه عیبه
من عاشق جشم سیاتمنکام کن 
من تشنه ی طعم لباتم صدام کن
تو میدونی زندکی با تو شیرینه
تو میدونی بهشتمون رو زمینه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو کیره عیبه عیبه
میدونی اکه بری من میمیرم
میدونیمیدونی میدونی از تو نفس میکیرم
میدونیمیدونی میدونی اکه بری من میمیرم
میدونیمیدونی میدونی از تو نفس میکیرم

نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو کیره عیبه عیبه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو کیره عیبه عیبه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو گیره عیبه عیبه







برچسب ها دانلود آهنگ نگام کن افشین دانلود آهنگ نگام کن افشین کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگام کن افشین متن آهنگ نگام کن افشین کد آوای انتظار همراه اول نگام کن افشین دانلود آهنگ نگام کن افشین رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول نگام کن افشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو