loading...

آهنگ گلچین

,,    ,    دانلود اهنگ مثل اون بغضی که,    دانلود اهنگ مثل من کی شد,    من دلم پیر شد از انتظار و دلهره,    دانلود اهنگ حس غم

حسین بازدید : 187 پنجشنبه 31 مرداد 1398


,
,   

,    دانلود اهنگ مثل اون بغضی که
,    دانلود اهنگ مثل من کی شد
,    من دلم پیر شد از انتظار و دلهره
,    دانلود اهنگ حس غمگین شد
,    دانلود اهنگ من دلم پیر شد از انتظارو دلهره
,    دانلود اهنگ قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره
,    امیرحسین افتخاری
,    امیرحسین افتخاری قصه غمگین شد
,    آهنگ حس غمگین شد

,   

https://www.darvishmusic.com/

متن آهنگ جدید امیرحسین افتخاری قصه غمگین شد

مثله اون بغضی که در میادش از سینه حس چشمایی که بستستو نمیبینه
حس من حس عجیبیه که با یادت بعضی وقتا هی میره یه گوشه میشینه

قصه تلخ شد آخرش دوباره من بازم که دارم از نو با تو خاطره میسازم
قصه ی کبوتری که بالشو بستن اما از یادش نمیره حسه پروازم

حس من پیر شد این حسی که یک روز بهت میگفت تو رو بد دوست داره

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره من دلم پیر شد از انتظار و دلهره
مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز قصه غمگین شد رد شد دله تو مثله باد

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره من دلم پیر شد از انتظار و دلهره
مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز قصه غمگین شد رد شد دله تو مثله باد

شعر آهنگ جدید امیرحسین افتخاری قصه غمگین شد

قصه غمگین شد تو منو از یادت بردی آره بردی آره
حس من پیر شد این حسی که یک روز بهت میگفت تو رو بد دوست داره

قصه تلخ شد آخرش دوباره من بازم که دارم از نو با تو خاطره میسازم

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره من دلم پیر شد از انتظار و دلهره
مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز قصه غمگین شد رد شد دله تو مثله باد

قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره من دلم پیر شد از انتظار و دلهره
مثه من کی شد واسه توئه دیوونه باز قصه غمگین شد رد شد دله تو مثله باد







برچسب ها دانلود اهنگ مثل اون بغضی که دانلود اهنگ مثل من کی شد من دلم پیر شد از انتظار و دلهره دانلود اهنگ حس غمگین شد دانلود اهنگ من دلم پیر شد از انتظارو دلهره دانلود اهنگ قصه غمگین شد دلت میخواست جونم بره امیرحسین افتخاری امیرحسین افتخاری قصه غمگین شد آهنگ حس غمگین شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو