loading...

آهنگ گلچین

تکست و متن آهنگ بله برون از یاشار یه نگاه تو چشمام کردی دلمو دیوونه کردی ، تو بازی عاشقی دل آستو یهو رو کردی امشب شب من نمیشه ، اگه نیایی سفر نمیشه آخه دلم اسیر توعه کسی مثل تو نمیشه اگه نیایی سفر

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 11 مرداد 1397

تکست و متن آهنگ بله برون از یاشار

یه نگاه تو چشمام کردی دلمو دیوونه کردی ، تو بازی عاشقی دل آستو یهو رو کردی

امشب شب من نمیشه ، اگه نیایی سفر نمیشه آخه دلم اسیر توعه کسی مثل تو نمیشه

اگه نیایی سفر نمیشه آخه دلم اسیر توعه کسی مثل تو نمیشه

 

بله رو بگو ای یار ، عاشقت شدم ای وای ، بی تو میمیرم ای داد ، بری دیوونم ای وای

بله رو بگو ای یار ، عاشقت شدم ای وای ، بی تو میمیرم ای داد ، بری دیوونم ای وای

وای اگه عاشقم بشی چی میشه چی میشه ، دنیا به کام کن بشه چی میشه چی میشه

وای اگه عاشقم بشی چی میشه چی میشه ، دنیا به کام کن بشه چی میشه چی میشه

new-song.ir/دانلود-آهنگ-شاد-برای-بله-برون/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو