loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ هرچی شد مهدی یغمایی,    دانلود آهنگ عشق مهدی یغمایی,    دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی عشق کدومه,    اهنگ مهمون مهدی یغمایی,&

حسین بازدید : 41 شنبه 19 آبان 1397



,    دانلود آهنگ هرچی شد مهدی یغمایی
,    دانلود آهنگ عشق مهدی یغمایی
,    دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی عشق کدومه
,    اهنگ مهمون مهدی یغمایی
,    دانلود آهنگ های مهدی یغمایی
,    دانلود اهنگ هایه مهدی یغمایی
,    دانلود کامل آهنگ نگارا از مهدی یغمایی
,    دانلود آهنگ دلبرداشتی مهدی یغمایی
,    دانلود رایگان آهنگ آرومم مهدی یغمایی

,   

متن آهنگ مهدی یغمایی هر چی شد
با تو دلهره میگذره انگار منو تا ته قصه نگه دار
تو دل من واسه شک جایی نذار
منو جا نذاری توی تردید
کسی حالمو جز تو نفهمید
به هر چی خواست دل من با تو رسید
تو چشات اگه عشقو نبینم
یه بغلم تلخیتو تو سینم
به کجا بی تو برسم
چقدر عاطفه داره نگات
منو تنها نذاره نگات
بی عشقت میره نفسم
هر چی شد با هر کی عاشقم بمونو
بهتر کن دنیارو واسه هر دومونو
باور کن این عشق با تو پا برجاست
هر چی شد احساس پاکتو نبازو
محکم باش تو قلب من مثل یه رازو
فکرم باش دردام بی تو یک دنیاست

به حرمت روزایی که شبو گرفتی از دنیام
منو ببر یه جایی که نتونم حس کنم تنهام
من از تموم این دنیا تو عشق
تورو می خوام با تو تو اوج رویام
هر چی شد با هر کی عاشقم بمونو
بهتر کن دنیارو واسه هر دومونو
باور کن این عشق با تو پا برجاست
هر چی شد احساس پاکتو نبازو
محکم باش تو قلب من مثل یه رازو
فکرم باش دردام بی تو یک دنیاست

 

http://sakhamusic.ir/mehdi-yaghmaei-called-har-chi-shod/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ هرچی شد مهدی یغمایی دانلود آهنگ عشق مهدی یغمایی دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی عشق کدومه اهنگ مهمون مهدی یغمایی دانلود آهنگ های مهدی یغمایی دانلود اهنگ هایه مهدی یغمایی دانلود کامل آهنگ نگارا از مهدی یغمایی دانلود آهنگ دلبرداشتی مهدی یغمایی دانلود رایگان آهنگ آرومم مهدی یغمایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو