loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ جدید چه کنم کجا بگویم مرضیه,دانلود آهنگ با لینک مستقیم چه کنم کجا بگویم مرضیه ,کد موزیک جدید چه کنم کجا بگویم مرضیه,دانلود آهنگ چه کنم کجا بگویم مرض

حسین بازدید : 234 چهارشنبه 16 فروردین 1396


آهنگ چه کنم کجا بگویم مرضیه

 تو که ای چه کاره هستی ز کجایی که شدی بلای من؟
چه کنم کجا بگویم که بلایی شده آشنای من؟

من و عشق و شور مستی
تو و عیش و نوش هستی
تا اسیرم به دست تو رهایی از چشم مست تو نمی توانم
تو همان آتشی که خود به دست من شعله ور شدی بر آشیانم

من عاشق وفایم
با محنت آشنایم
چو اسیر دام عشقم
من مست باده نوشم
دیدی اگر خموشم


چه کنم که رام عشقم

تا اسیرم به دست تو رهایی از چشم مست تو نمی توانم
تو همان آتشی که خود به دست من شعله ور شدی بر آشیانم

تو که ای چه کاره هستی ز کجایی که شدی بلای من؟
چه کنم کجا بگویم که بلایی شده آشنای من؟

من و عشق و شور مستی
تو و عیش و نوش هستی
تا اسیرم به دست تو رهایی از چشم مست تو نمی توانم
تو همان آتشی که خود به دست من شعله ور شدی بر آشیانم



http://www.iransong.com/







برچسب ها کد آهنگ جدید چه کنم کجا بگویم مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم چه کنم کجا بگویم مرضیه کد موزیک جدید چه کنم کجا بگویم مرضیه دانلود آهنگ چه کنم کجا بگویم مرضیه فروردین 96 دانلود آهنگ چه کنم کجا بگویم مرضیه سایت ایکس نایس کد موزیک چه کنم کجا بگویم مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس چه کنم کجا بگویم مرضیه چه کنم کجا بگویم مرضیه کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو چه کنم کجا بگویم مرضیه تکست نایس چه کنم کجا بگویم مرضیه چه کنم کجا بگویم مرضیه Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 متن آهنگ چه کنم کجا بگویم مرضیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه کنم کجا بگویم مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ چه کنم کجا بگویم مرضیه کیفیت عالی تکست آهنگ چه کنم کجا بگویم مرضیه دانلود ترانه چه کنم کجا بگویم مرضیه دانلود آهنگ جدید چه کنم کجا بگویم مرضیه کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو