دانلود آهنگ مهدی احمدوند رو به راه

Download Music Mehdi Ahmadvand Roo be rah

آهنگ مهدی احمدوند بنام رو به راه

چه روزگاری شد، همه با هم بدن

توی این مسیر تاریک از روبرو بهم سنگ زدن

دانلود آهنگ مهدی احمدوند رو به راه

 

متن آهنگ رو به راه از مهدی احمدوند

چه روزگاری شد، همه با هم بدن

توی این مسیر تاریک از روبرو بهم سنگ زدن

یه حرفایی هستش آدما بهم زدن

روزای سخت که رسید، حالمو بهم زدن

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی مثلِ من تا همو دیدیم خندیدی

خسته ت می کنه کارای آدما

ساعتای بی دغدغه کم دیدی

تو مثل من حالت آروم نبوده

مثل من تا با همیم حالت خوبه

یه ساعت ندیدن تو یه ساله
ye saate nadidan to ye sale

واسه تو قلبم داره تند تند می کوبه
vase to ghalbam dare tond tond mikobe

روزای خوب توی راهه

حالم روبراهه، راهِ بی تو بیراهه

آسمونُ نگاه کن نباشی انگار شب من بی ماهه

حالم روبراهه بی تو زندگی سیاهه

آسمونُ نگاه کن، ستاره مون قد ماهه

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی مثل من تا همو دیدیم خندیدی

خسته ت می کنه کارای آدما

ساعتای بی دغدغه کم دیدی

تو مثل من حالت آروم نبوده

مثل من تا با همیم حالت خوبه

یه ساعت ندیدن تو یه ساله
ye saate nadidan to ye sale

واسه تو قلبم داره تند تند می کوبه
vase to ghalbam dare tond tond mikobe

ترانه آهنگ رو به راه از مهدی احمدوند

آسمونُ نگاه کن، ستاره مون قد ماهه

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی مثل من تا همو دیدیم خندیدی

خسته ت می کنه کارای آدما

ساعتای بی دغدغه کم دیدی

تو مثل من حالت آروم نبوده

مثل من تا با همیم حالت خوبه

یه ساعت ندیدن تو یه ساله
ye saate nadidan to ye sale

واسه تو قلبم داره تند تند می کوبه
vase to ghalbam dare tond tond mikobe