loading...

آهنگ گلچین

وقتی که دلم از زندگی پره مثه اون درختیه که تشنه میبره از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه حصین کفیتو بپوشو لباس تن کن میخوام ببرمت جایی که ماجراس چند دوربزنی ببینی چند چنده ش

حسین بازدید : 29 جمعه 11 مرداد 1398

وقتی که دلم از زندگی پره مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه

حصین

کفیتو بپوشو لباس تن کن میخوام ببرمت جایی که ماجراس چند

دوربزنی ببینی چند چنده شهر تا بعد بشی من یه نمه پر کنده تر

من همون که خوش بود یه وقتی سر حال مث سنگ سفت بودمیفهمی

همه چی پیچید رو همین حساب روزاشم مثل همه حتی روز تحویل سالهه!

همیشه متنا بلند بوده مشتی رفیق هر نوعش با هر نوعی گشتیم و

دیدیم که تش با زخمی تنهاییم ولی خب خوش گذشت یه وقتایی

https://newsong.ir/دانلود-آهنگ-رپ-حصین-و-بیگرز-دل-خوشی

 

 

غصه که مال قصه هاس ما خوشیم همه جوره رو زمین با چشم باز

همین دلیلی شد بیمارو بی دل یا ساده ترش میشی یه گرگ بارون دیده هه هه

بیگرز

وقتی که دلم از زندگی پره مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه

حصین

تمام طول روزتو میکنی … سپری فکر به چیزی که باختی ببر ی

اون مغز تو میخواد مثل سگ پشیمونی تو گفته بودی که راه سختو میتونی

اما بعد دیدی تویی و کمی مایه تو جیب به جایی نمیرسی با این قدمای کوچیک

این زندگی گفت یه چیزو یاد پس بگیر امید بده به جاش بیلاخ پس بگیر

یاد میگیری که ناشتا نرینی جاهایی میری که یه موقع آشنا نبینی

نه حسشو داری نه حال فک زدن تو خودت پیچ میشی دیگه آره مثلا

حرفات همیشه بوی غم میده تو آینه هم تصویره دیگه گندیده

هنوز بالا سرت گرماشو داری راستی دلخوشی هاشو سیری چند میده ؟!

بیگرز

وقتی که دلم از زندگی پره مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه

حصین

گرگ باش مثل من مثل ببر مثل جغد تو پرسه های شب

مث سنگ تو لحظه های سخت تو عرصه های تنگ

نعرتو بزار تو بارون و بشکون رد شو حتی قانون و

دل نبند که تش تلخیه میشی مثل من، نفــس تخلیه

و دستات همیشه خسته رو تنت رو زاخماتم نمک وابسته بودنه

ترجیح میدی جای اینکه نقشه بچینی واسه بعد زندگیتو توی لحظه ببینی

میشه شب میشه روز میشه فردا تو میخواستی نهرو کنی دریا

هه شدی شبیه مردمت ببین تو رویا همیشه حقیقت گمه

بیگرز

وقتی که دلم از زندگی پره ، مثه اون درختیه که تشنه میبره

از این دنیا که مثل زندونه اینو بدون همیشه اینجوری نمیمونه







برچسب ها دانلود اهنگ ولی خوش گذشت یه وقتایی دانلود آهنگ دلخوشی حصین بدون بیگرز دانلود آهنگ دلخوشی حصین ورژن قدیمی دانلود آهنگ وقتی که دلم از زندگی پره دانلود آهنگ دلخوشی از حصین و بیگرز دانلود آهنگ جدید حسین ابلیس دلخوشی 320 دانلود آهنگ حصین گرگ باش مثل من مثل ببر دانلود اهنگ دل نبند که تش تلخیه از حصین ابلیس دانلود اهنگ دلخوشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو