loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید تهدید شاهکار بینش پژوه کیفیت 320 ,Hik\' [ndnhd;s khds,دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,تکست نایس تهدید شاهکار بینش پژوه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ته

حسین بازدید : 121 چهارشنبه 09 فروردین 1396

آهنگ تهدید شاهکار بینش پژوه
 
هی منو تهدیدم نکن که میرم، یه چیزیم دستی میدم نباشی
چیکار کنم که قهر کنی دوباره؟ چقدر بدم که بی خیال ما شی؟
هی منو تهدیدم نکن که میرم، چقدر بدم بری بدون فریاد؟
فکر میکنی نباشی من میمیرم، برو بینیم بابا بذار باد بیاد!

گفته بودم دوست دارم ببخشید، حالا ما یکروز یه دروغی گفتیم!
تو هم دیگه اینقده جدّی نگیر، حالا ما یک وقتی یه چیزی گفتیم!
اینا اونا نیس عزیزم لولو برد، دوره ی تازوندن تو سر اومد
لگام تو به گردنم نچسبید، کم زده بودی چسبشو ور اومد!

هی منو تهدیدم نکن که میرم، یه چیزیم دستی میدم نباشی؛
چیکار کنم که قهر کنی دوباره؟ چیکار کنم که بی خیال ما شی؟
هی منو تهدیدم نکن که میرم، چقدر بدم بری بدون فریاد؟
فکر میکنی نباشی من میمیرم، برو بینیم بابا بذار باد بیاد!

گفته بودم دوست دارم ببخشید، حالا ما یکروز یه دروغی گفتیم!
تو هم دیگه اینقده جدّی نگیر، حالا ما یک وقتی یه چیزی گفتیم!
اینا اونا نیس عزیزم لولو برد، دوره ی تازوندن تو سر اومد؛
لگام تو به گردنم نچسبید، کم زده بودی چسبشو ور اومد!

هی منو تهدیدم نکن که میرم، یه چیزیم دستی میدم نباشی؛
چیکار کنم که قهر کنی دوباره؟ چقدر بدم که بی خیال ما شی؟
هی منو تهدیدم نکن که میرم، چقدر بدم بری بدون فریاد؟
فکر میکنی نباشی من میمیرم، برو بینیم بابا بذار باد بیاد!


منبع:
ایران ترانه
http://www.iransong.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بازنشر:ایکس نایس







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تهدید شاهکار بینش پژوه کیفیت 320 Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 تکست نایس تهدید شاهکار بینش پژوه کد آهنگ پیشواز ایرانسل تهدید شاهکار بینش پژوه دانلود آهنگ تهدید شاهکار بینش پژوه کیفیت عالی دانلود آهنگ تهدید شاهکار بینش پژوه سایت ایکس نایس تهدید شاهکار بینش پژوه دانلود موزیک ویدیو تهدید شاهکار بینش پژوه دانلود ترانه تهدید شاهکار بینش پژوه دانلود آهنگ با لینک مستقیم تهدید شاهکار بینش پژوه متن آهنگ تهدید شاهکار بینش پژوه کد موزیک تهدید شاهکار بینش پژوه کد موزیک جدید تهدید شاهکار بینش پژوه تهدید شاهکار بینش پژوه کیفیت عالی کد آهنگ جدید تهدید شاهکار بینش پژوه تکست آهنگ تهدید شاهکار بینش پژوه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید تکست نایس تهدید شاهکار بینش پژوه دانلود آهنگ تهدید شاهکار بینش پژوه فروردین 96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو