loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوشبختی سعید مشرقی ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام خوشبختی سعید مشرقی,کد آهنگ پیشواز همراه اول خوشبختی سعید مشرقی ,خوشبختی

حسین بازدید : 93 شنبه 18 خرداد 1398

دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوشبختی سعید مشرقی ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام خوشبختی سعید مشرقی,کد آهنگ پیشواز همراه اول خوشبختی سعید مشرقی ,خوشبختی سعید مشرقی,دانلود آهنگ جدید خوشبختی سعید مشرقی,متن آهنگ,متن آهنگ خوشبختی سعید مشرقی ,دانلود آهنگ خوشبختی سعید مشرقی با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

*-*-* متن اهنگهای مجاز ایرانی *-*-*
/ متن آهنگ عاشقانه / متن ترانه / متن شعر موزیک / سایت موزیک /  متن آهنگهای پازل بند /


متن آهنگ خوشبختی سعید مشرقی
Lyrics Music Saeed Mashreghi Khoshbakhti

متن آهنگ خوشبختی سعید مشرقیِ

ترانه و شعر آهنگ خوشبختی سعید مشرقی

مثلِ روز روشنِ بیقرارتم مثلِ سایه همیشه کنارتم
حالو روزم از همیشه بهتره عشقم از همه ی آدما سره

نبضِ تو توو قلبِ من میکوبه عاشقی واسه دوتامون خوبه


پا به پای من بیا هر ساعت تا منو داری خیالت راحت

نبضِ تو توو قلبِ من میکوبه عاشقی واسه دوتامون خوبه
پا به پای من بیا هر ساعت تا منو داری خیالت راحت

تکست آهنگ خوشبختی سعید مشرقی

تو شریکِ این دلِ تنهامی به تو تضمین میدم که دنیامی
تو با من باشی مسیر همواره زندگی حسِ قشنگی داره

کاملِ پازلِ خوشبختیمون دیگه پایون میگیره سختیمون
دنیا تو چشمِ تو دیدن داره رو به راه عشق جریان داره

نبضِ تو توو قلبِ من میکوبه عاشقی واسه دوتامون خوبه
پا به پای من بیا هر ساعت تا منو داری خیالت راحت

نبضِ تو توو قلبِ من میکوبه عاشقی واسه دوتامون خوبه
پا به پای من بیا هر ساعت تا منو داری خیالت راحت









منبع: faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوشبختی سعید مشرقی Download Music دانلود آهنگ بیکلام خوشبختی سعید مشرقی کد آهنگ پیشواز همراه اول خوشبختی سعید مشرقی خوشبختی سعید مشرقی دانلود آهنگ جدید خوشبختی سعید مشرقی متن آهنگ متن آهنگ خوشبختی سعید مشرقی دانلود آهنگ خوشبختی سعید مشرقی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو