loading...

آهنگ گلچین

به تماشای تو یه عمره که عادت کردم!عاشقی کردم و انگار عبادت کردمخواب چشمای تورو دیدم و بیدار شدممن به خال لبت ای دوست گرفتار شدمچشم شهلای تو بدجوری خرابم کردهمنو تو عشق تو دیوانه حسابم کردمدوتا یار که

حسین بازدید : 29 سه شنبه 29 بهمن 1398

به تماشای تو یه عمره که عادت کردم!
عاشقی کردم و انگار عبادت کردم
خواب چشمای تورو دیدم و بیدار شدم
من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم


چشم شهلای تو بدجوری خرابم کرده
منو تو عشق تو دیوانه حسابم کردم
دوتا یار که صدبار از هم نمیرنجن
عاشق شده ها عشقو که اینجوری نمیسنجن
گل اندام گل اندام ای یار گل اندام
عجب دلبر محبوبی شدی جان گل اندام

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل ایوان بند گل اندام دانلود آهنگ mp3 ایوان بند گل اندام متن آهنگ ایوان بند گل اندام متن آهنگ Download music کد پیشواز آهنگ ایوان بند گل اندام دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ ایوان بند گل اندام دانلود آهنگ جدید دانلود اهنگ قدیمی ایوان بند گل اندام دانلود آهنگ جدید ایوان بند گل اندام کد پیشواز همراه اول ایوان بند گل اندام دانلود ریمیکس ایوان بند گل اندام دانلود آهنگ دانلود آهنگ زیبای ایوان بند گل اندام تکست آهنگ ایوان بند گل اندام دانلود آهنگ بیکلام ایوان بند گل اندام ایوان بند گل اندام کد آهنگ پیشواز ایوان بند گل اندام دانلود آهنگ جدید ایوان بند گل اندام با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو