loading...

آهنگ گلچین

دانلود ریمیکس وحید حاجی تبار تازگیا دلم پر میزنه واسه صدای خنده هات Download New Remix Vahid Hajitabar tazegia [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس وحید حاجی تبا

حسین بازدید : 11 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس وحید حاجی تبار تازگیا دلم پر میزنه واسه صدای خنده هات

Download New Remix Vahid Hajitabar tazegia

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس وحید حاجی تبار  به نام تازگیا دلم پر میزنه واسه صدای خنده هات

 

دانلود ریمیکس وحید حاجی تبار تازگیا دلم پر میزنه واسه صدای خنده هات

متن آهنگ وحید حاجی تبار تازگیا دلم پر میزنه واسه صدای خنده هات

تازگیا یه نفر واسم تمام زندگی شده
همه دورو برم از خاطرات اون پره
یه لحظه دور شه از من نفس من میبره
تازگیا دلم پر میزنه واسه صدای خنده هات
توو هر دقیقه قلبم میزنه با نفسهات
اشاره کن ببین حتی میدم جونم برات
صدای بارون توی گوشمه باز آروم
ریتم یک آهنگ شده صدای قلبهامون
تو بخند واسم قشنگ تر میشه دنیامون
تو بخند واسم قشنگ تر میشه دنیامون
تو نباشی دل من میگیره، میگیره بی تو میمیره
لحظه ها میگذرن و دلگیرن بی تو میمیرن آره دلگیرن
از الان تا اون ته دنیا نمیخوام یه روزمو تنها
نمیخوام که زندگیم باشه یه روز بی تو تک و تنها
صدای بارون توی گوشمه باز آروم
ریتم یک آهنگ شده صدای قلبهامون
تو بخند واسم قشنگ تر میشه دنیامون
تو بخند واسم قشنگ تر میشه دنیامون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو