loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ بی آرایش مسعود صادقلو ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── صورت سادت؛ موهای مشکیت…لبخند آرومت…وقتی که آروم پیشم میشینی؛ من شدم عاشقتتو بی آرایش زیباتر میشی!خود آرامشی؛ تو با اون چشمات دیوونم کردی!

حسین بازدید : 35 شنبه 02 فروردین 1399

متن آهنگ بی آرایش مسعود صادقلو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

صورت سادت؛ موهای مشکیت…
لبخند آرومت…
وقتی که آروم پیشم میشینی؛ من شدم عاشقت
تو بی آرایش زیباتر میشی!
خود آرامشی؛ تو با اون چشمات دیوونم کردی!

شعر و ملودی : مسعود صادقلو
چی میشه دنیام بشی؟ تو باید دنیام بشی!
ای از همه زیباتر؛ این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی…
ای همه ی دنیای من
امروز و فردای من! تو خود آرامشی…

 


زندگیمو میدم پای چشمات!
بخند عزیزم؛ فراموش شه دردات… عاشقی کن تو با من…
زندگیمو میدم چشمات بخنده!
جاده ها و بارون دوای درده؛ با این دیوونه بیا بزن به جاده!

تنظیم قطعه : سعید سام
ای از همه زیباتر؛ این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی…
ای همه ی دنیای من
امروز و فردای من! تو خود آرامشی…

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بی آرایش با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بی آرایش متن آهنگ مسعود صادقلو بی آرایش دانلود آهنگ محلی دانلود اهنگ قدیمی مسعود صادقلو بی آرایش مسعود صادقلو بی آرایش دانلود آهنگ بیکلام مسعود صادقلو بی آرایش کد پیشواز آهنگ مسعود صادقلو بی آرایش دانلود آهنگ مسعود صادقلو بی آرایش متن آهنگ دانلود آهنگ Download music دانلود ریمیکس مسعود صادقلو بی آرایش کد پیشواز ایرانسل مسعود صادقلو بی آرایش تکست آهنگ مسعود صادقلو بی آرایش دانلود آهنگ زیبای مسعود صادقلو بی آرایش دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز مسعود صادقلو بی آرایش کد پیشواز همراه اول مسعود صادقلو بی آرایش دانلود آهنگ mp3 مسعود صادقلو بی آرایش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو